نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حفظ شأن و حرمت ماه مبارک رمضان توسط احاد جامعه از اهمیت وافری برخودار است و مسئولان به ویژه متولیان امر به معروف و نهی از منکر باید در حفظ شان عمومی این ماه تلاش جدی تری داشته باشند.
کد خبر: ۷۴۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 06 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: در سیل اخیر حضور خودجوش سپاه با همه امکانات و ادوات در حوزه های مختلف بسیار چشمگیر و ستودنی بود.

وی افزود: سپاه همگام و حتی در بیشتر مواقع جلوتر از سایر نهادها در صحنه سیل حضور فعال داشت و منشا خیر و التیام بخش برای مردم و دلگرم کننده برای مسئولان دیگر نهادها بود.

کریمی تبار با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی و متشکل از نیروهایی با بصیرت، دغدغه مند و شجاع است، تاکید کرد: سپاه و روحانیون شاغل در این نهاد انقلابی همواره در ترویج و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی ایرانی در جامعه پیشگام و سرآمد هستند و امید است که این روند بیش از گذشته شتاب بیشتری بگیرد.

وی در ادامه به نقش و قدرت فضای مجازی در انتشار اخبار و رویدادها در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: فعالان رسانه ای باید مباحث روز را به گونه ای در فضای مجازی نشر دهند که موجب التهاب، تشویش و هجمه در اذهان عمومی نشود.

وی افزود: همچنین بازخوردهای مثبت و منفی یک موضوع در فضای مجازی با توجه به سرعت انتشار مطالب آن از اهمیت خاصی برخودار است که نباید بی توجه از آن گذشت.

کریمی تبار نسبت به اشاعه فرهنگ هم فکری متقابل اقشار جامعه از صنوف و گروه های مختلف مردم و مسئولان و نهادها برای رفع یا کاهش مشکلات و دغدغه های روز جامعه تاکید کرد.

وی شهید مطهری را الگویی جامع و کامل برای روحانیون معرفی کرد و گفت: نقش روحانیون با توجه به رسالتی که دارند در ترویج مبانی دینی و عرفانی و بصیرتی بسیار جدی تر و پررنگ تر از سایر گروه ها است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار