استاندار ایلام خبر داد:
استاندار ایلام از ابلاغ ۱۵ میلیارد ریال بابت مسائل اجتماعی سیل به بهزیستی استان خبر داد و گفت: همچنین بیش از ۹ میلیارد ریال بابت مسائل اجتماعی سیل به آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۷۴۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 07 May 2019

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی از ابلاغ ۱۵ میلیارد ریال بابت مسائل اجتماعی سیل به بهزیستی استان خبر داد و گفت: همچنین بیش از ۹ میلیارد ریال بابت مسائل اجتماعی سیل به آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که با تلاش فراوان استان را در ردیف چهار استان سیل زده قرار داده ایم، اضافه کرد: این بدان معنی است که هرچه به استان‌های لرستان و خوزستان و گلستان کمک شود به مناطق سیل زده استان ایلام نیز کمک می‌شود.

وی ادامه داد: اعتبارات اخیر برای کاهش تأثیرات اجتماعی، روحی – روانی به مناطق سیل زده استان ابلاغ شده است و امیدواریم این کمک‌ها به صورت هدفمند هزینه شود.

وی افزود: علاوه بر این کمک‌ها از طرف کمیته امداد امام (ره)، بنیاد مسکن، ستاد فرمان حضرت امام (ره)، سپاه پاسداران و دیگر ارگان‌ها و نهادهای ملی کمک‌های بسیار خوبی به استان صورت گرفته است.

سلیمانی دشتکی تأکید کرد: در استان ایلام اگر تمهیدات و پیشگیری‌های لازم در خصوص سیل صورت نمی‌گرفت قطعاً خسارات ما بیشتر از دیگر استان‌های سیل زده می‌شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار