بدنبال انتشار خبر افتتاح نمایشی استخر دانش اموزی سرابله ،روابط عمومی اداره کل آموزش وپرروش استان ایلام با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن در این رسانه شد.
کد خبر: ۷۴۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 07 May 2019

اخبار روز ایلام

به گزارش تابناک ایلام،بدنبال انتشار خبر افتتاح نمایشی استخر دانش اموزی سرابله ،روابط عمومی اداره کل آموزش وپرروش استان ایلام با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن در این رسانه شد. متن جوابیه به شرح زیر  است:

جوابیه ی اداره کل آموزش و پرورش استان

در رابطه با موضوع غرق شدن یک کارگر در استخر دانش آموزی شهر سرابله که در رسانه تابناک ایلام منتشر شده است باید گفت: 

بر اساس قرارداد، ساختمان استخر از لحاظ فنی تکمیل است و هیچ مشکلی در ساختمان استخر وجود ندارد و هیچ کس قصد فریب مسئولین و یامردم شریف را نداشته است. حکایت از این قرار است که بنای این استخر در محوطه مجتمع آموزشی از قبل احداث گردیده است و به منظور تفکیک نمودن فضای آموزشی ( مدرسه امام علی (ع) ) از فضای ورزشی (ساختمان استخر) نیاز به دیوارکشی بین این دو فضا بوده است و پیمانکار بر اساس 25 درصد کار اضافی موضوع پیمان در حال اجرای دیوار کشی بوده است  ضمنا جهت سهولت در استفاده و جلوگیری از اخلال در امورات آموزشی، دربی مجزا در محل دیوار قدیمی به گذر اصلی تعبیه گردیده است. 

در آخر موکدا یادآور می شود که ساختمان استخر تماما تکمیل می باشد و این کارگاه در قالب 25 درصد کار اضافی موضوع پیمان (دیوارکشی و جدا نمودن دو فضا از همدیگر) فعلا تحویل پیمانکار می باشد و پیمانکار می بایست نکات ایمنی کارگاه را رعایت می نمود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
سلام
عجب پاسخی
مثل این می ماند که یک مدرسه بدون محوطه وحیاط ساخته شود وبعد بگویند چون ساختمان مدرسه را ساختیم پس دیگر دیوارحیاط نداشته باشه ایرادی نداره حتی اگه دانش آموزی در آن آسیب ببیند ویا حتی فوت کند.
مگر نمیگویند کار ساختمان تمام شده خوب چرا صبر نکردند کار ساختمانی محوطه که روی هم رفته دو هفته بیشتر کار نداشت هم آماده بشه بعد با هم افتتاح کنند تا این کارگر بیچاره غرق نشود. اینگونه پاسخهای ناشیانه تنها سرخود را زیر برف کرون هست ونشان دهنده بی تدبیری وناتوانی است وقطعا مراجع مربوطه آگاهانه پیگیری خواهند کردوگول نخواهند خورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار