استاندار ایلام خبر داد؛
استاندار ایلام گفت: امسال و با حضور رئیس جمهوری 6 طرح بزرگ صنعتی در استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۷۴۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 08 May 2019

اخبار روز ایلام به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در اولین نشست اخلاق ویژه مدیران ادارات استان اظهار داشت: طرح‌ها و پروژه‌های بسیار بزرگی در دست اقدام بوده که افق روشن و امیدبخشی را پیش روی این استان قرار داده است.

وی با اشاره به پروژه های بزرگی که وارد مرحله اجرایی شده اند، افزود: پروژه لرزه نگاری دانا با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال اعتبار و حدود 400 نفر اشتغالزایی در مناطق شمالی استان و گروه دیگر پروژه لرزه نگاری دانان در مناطق جنوبی استان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و بیش از 400 نفر اشتغالزایی وارد مرحله اجرایی شده است.

استاندار ایلام به شروع بکار پروژه pp اشاره کرد و یادآور شد: کار پتروشیمی مهران و دره شهر نیز به مرحله نهایی سرمایه گذاری رسیده است.

سلیمانی دشتکی از افتتاح گوگرد زدایی پتروشیمی خبر داد و گفت: راه آهن ایلام نیز به زودی در سفر رئیس جمهور به ایلام کلنگ زنی می‌ شود.

وی اضافه کرد: در مجموع بیش از 70 هزار میلیارد ریال طرح و پروژه در سفر رئیس جمهور به استان به بهره برداری می رسد.

وی به عملکرد اقتصاد مقاومتی استان اشاره کرد و گفت: در ارزیابی سازمان برنامه و بودجه کشور استان ایلام با فاصله نسبت به استان‌های دیگر مقام اول را به دست آورده است.

استاندار ایلام با اشاره به سیل فرورین ماه در استان گفت: مدیریت خوب و پیشگیرانه سیل در استان ایلام یک نقطه عطف در تاریخ مدیریت بحران کشور بود چراکه با وجود بیشترین و شدید ترین بارش‌ها در کشور برخلاف استان‌های سیل زده تلفات انسانی نداشتیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار