نماینده ولی فقیه در استان ؛
- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر همدلی، همنوایی و هم افزایی مسئولان استانی با یکدیگر تاکید کرد و گفت: توجه به این مهم موجب پیشرفت و پیشبرد امورات می شود.
کد خبر: ۷۴۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 08 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در جلسه اخلاق ویژه مدیران ادارات استان ایلام اظهار داشت: عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی به یکدیگر وابسته است، به نحوی که هر اداره‌ و یا سازمانی در انجام ماموریت خود کوتاهی کند کل مجموعه دچار مشکل می شود.

وی افزود: این موضوع به صورت وارونه نیز صدق می کند و مدیران و اداراتی که ماموریت ها و وظایف خود را به درستی انجام می دهند در پیشرفت و پیشبرد امورات نیز نقش آفرینی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: توفیقی حاصل شده تا در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیتی را عهده دار شویم لذا بایستی در این راستا امانت‌دار و متعهد باشیم و عملکرد خود را به نحو احسن انجام دهیم که این خود توفیق بزرگی است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: در واقع هر کسی در هر پست مدیریتی قرار می گیرد امین نظام به شمار می رود و هنگامی که مسئولیت پذیرفتیم بایستی در انجام کارها و ماموریت ها به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

وی اضافه کرد: مدیری که در راس کار قرار می گیرد موقعیت هایی برای خدمت کردن در اختیار دارد که دیگران از آن بی بهره هستند و همچنین محدودیت هایی دارد که دیگران آن را ندارند.

امام جمعه ایلام بر رفع کاستی های دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: هر مدیر و یا دستگاهی دارای کاستی هایی است که باید برای رفع آن کاستی‌ها برنامه و راهکار ارائه شود.

وی با بیان اینکه شیوه عملکرد در مدیریت ها به مبانی برمی گردد، گفت: بهترین قانون قرآن و کتاب خداست که هدایت بشر را به کسانی که ایمان به این کتاب آورده اند، بشارت می دهند به خصوص کسانی که عمل صالح انجام می دهند.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی زمینه ساز نهضت حضرت امام زمان (س) است و عملکرد هر مدیر در زمان فعلی به همان عملکرد در زمان امام معصوم نیز برمی ‌گردد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار