با حضور معاون فرهنگی ارشاد، هیئت مؤسس انجمن و جمعی از نویسندگان ادبیات داستانی استان، «انجمن داستان ایلام» آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۴۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 10 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام، «یونس قیطانی»، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در نشست اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در ادبیات داستانی استان و ظرفیت اساتیدی که سالیان درازی است در این حوزه کار می‌کنند و وجود استعدادهای خوب جوان و نوجوان در این زمینه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بر آن شد که برای رشد هر چه بیشتر این حوزه، با راه اندازی یک انجمن توسط خود فعالان ادبیات داستانی استان آن را سازماندهی و حمایت کند.

وی گفت: داستان ایلام سال‌هاست در قالب انجمن شعر و ادب ایلام فعالیت می‌کند ولی با جدا کردن حساب انجمن داستان از انجمن مذکور، سعی داریم که این گونه مهم و پرمخاطب در ادبیات را رونق و جان تازه‌ای ببخشیم.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان ایلام به برگزاری نخستین دوره جشنواره داستان کردی رازان در سال ۹۷ اشاره و تصریح کرد: برگزاری جشنواره داستان رازان محرک خوبی برای راه اندازی انجمن داستان ایلام شد و امید داریم که با تأسیس این انجمن شاهد برگزاری هر چه بهتر دومین دوره جشنواره داستان کردی رازان و گسترش ابعاد آن باشیم.

قیطانی گفت: در کمیته خرید کتاب ارشاد اسلامی استان ایلام مقرر شده است که تولیدات رمان و داستان نویسندگان و ناشران استان در اولویت خرید باشند./ع

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار