معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان ایلام:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: از ابتدای طرح توزیع گوشت منجمد در سال ۹۷ تا کنون بیش از ۱۲۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در شبکه‌های توزیع در سطح استان عرضه شده است.
کد خبر: ۷۴۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 11 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید شریفی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان ایلام گفت: از ابتدای طرح توزیع گوشت منجمد در سال ۹۷ تا کنون بیش از ۱۲۰۰ تن گوشت قرمز منجمد (منجمد گوساله، منجمد گوسفندی،گرم گوسفندی) در شبکه‌های توزیع با نظارت بازرسین سازمان صمت در سطح استان عرضه شده است.

وی افزود: علاوه بر توزیع گوشت و دام زنده‌ای که توسط صنف قصابان در سطح شهر، سازمان صمت نیز اقدام به توزیع گوشت یارانه‌ای کرده است. 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان بیان داشت: در همین بازه‌ی زمانی بیش از هزار تن مرغ منجمد یارانه‌ای هم جهت تنظیم بازار در شبکه‌های توزیع عرضه شده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون انواع گوشت قرمز تحت نظارت سازمان صمت با قیمت متعارف ۸۵۰ هزار ریال در استان به فروش می‌رسد.

وی تاکید کرد: برای کنترل بازار نظارت شدیدتری بر قیمت‌ها خواهیم داشت و با مواردی که خارج از قیمت‌های مصوب اقدام به فروش کنند برخورد جدی می‌شود.

شریفی خاطرنشان کرد: جهت دسترسی عموم مردم شهر ایلام به گوشت قرمز منجمد یارانه‌ای در بیش از چهل واحد صنفی تحت پوشش اتحادیه قصابان در اکثر نقاط شهر ایلام توزیع می‌شود./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار