فرماندار میبد:
فرماندار میبد گفت: نیکوکاران و خیران میبدی در جشن گلریزان ۱۵۰ میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان کمک کردند.
کد خبر: ۷۴۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 12 May 2019

هدایت الله کلانتری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان میبد در مراسم جشن گلریزان گفت: درسال گذشته ۷۰ خانواده زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان قرار داشت که با بخشودگی رهبرمعظم انقلاب امسال این آمار به ۵۰ خانواده کاهش یافت.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان به این خانواده‌ها مستمری پرداخت می‌کند، افزود: این انجمن برای هر فرزند خانواده هم ماهیانه ۱۵ هزار تومان پرداخت می‌کند.

کلانتری خاطرنشان کرد: عید امسال علاوه بر پرداخت مستمری، یک سبد کالا به ارزش ۲۵۰ هزار تومان و ۲ فقره کارت هدیه به ارزش ۵۰۰ هزار تومان هم به خانواده‌های زندانیان پرداخت شد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان میبد هدف از برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان را جذب کمک‌های خیرین و همچنین ایجاد نشاط و شادی بین این خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه خیرین میبد در این نوع مراسم پیشگام هستند و امشب هم ۱۵۰ میلیون تومان برای کمک به این خانواده‌ها جمع آوری شد.

کلانتری افزود: از آنجا که بسیاری از خانواده‌های زندانیان دختر و پسر بزرگ دارند و در سن ازدواج هستند کمک‌هایی نظیر خیری جهازیه و یخچال و لوازم خانگی هم برای این خانواده‌ها در انجمن انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار