رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: یک دستگاه خودرو سواری تندر90 غیرمجاز با ظاهری عجیب و دستکاری شده در شهر ایلام توقیف و روانه پارکنیگ شد.
کد خبر: ۷۴۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 12 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی با اعلام این خبر گفت: این خودروی ال 90 فاقد پلاک که توسط صاحبش به انگیزه ارتکاب اعمال مجرمانه در کارگاه های خانگی از لحاظ وضعیت ظاهری و فنی به کلی از استانداردهای کارخانه ای خارج شده بود و با انجام حرکات نمایشی در شهر پرسه می زد، توسط پلیس راهور توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

وی درخصوص تغییرات ایجاده شده در این خودروی غیر مجاز افزود: بکارگیری سیستم های صوتی تقویت شده، جایگزین کردن رینگ های اسپرت به جای رینگ های معمولی، دودی کردن شیشه ها، تعویض صندلی ها و روکش ها، تعویض جلوپنجره، نصب رکاب های بزرگ تر از حد معمول، کاهش ارتفاع خودرو با برش دادن کمک ها، تعویض انبار اگزوز و تغییر رنگ فابریک به رنگ ارتشی نمونه ای از تغییرات ظاهری و موتوری صورت گرفته در این خودور است.

کوهزادی با بیان اینکه توقیف این خودروی مخاطره آمیز به یکی از مطالبات مردم و ساکنان یکی از محله های شهر ایلام تبدیل شده بود، تصریح کرد: این خودرو با حرکات ناهنجار و مخاطره آمیز باعث ترویج فرهنگ قانون گریزی و بی نظمی شده بود و همین بر هم زدن آرامش و امنیت ترافیکی، خط قرمز پلیس است که ما نیز مصمم هستیم با بر هم زنندگان نظم عمومی و ترافیکی برخورد جدی و قانونی انجام دهیم.

رییس پلیس راهور استان در پایان با اشاره به رضایت مردم از توقف این خودروی غیرمجاز، تأکیدکرد: هر گونه نقصان یا تغییر در وضعیت ظاهری یا موتوری وسیله نقلیه که باعث کاهش ضریب ایمنی و تولید صدای ناهنجار در خودرو شود غیرقانونی بوده و تخلف محسوب می شود.

کوهزادی از رانندگان خودروهای تونینگ(خودرو تغییر شکل یافته) شده خواست: از تردد با وسایل نقلیه خود با وضعیت موجود در معابر خودداری کنند و گرنه در صورت تردد خودروی آن ها توسط پلیس توقیف و برابر مقررات با صاحبان آن ها رفتارخواهد شد./م

توقیف خودرویی عجیب در ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار