معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ایلام از اختصاص بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تهیه سبد غذایی مددجویان این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 13 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛شبیب جعفرزاده اظهار داشت: با اختصاص این میزان اعتبار و با هدف پرداخت کمک‌معیشت ماه مبارک رمضان به نیازمندان، بیش از ۳۰ هزار خانواده مددجو و نیازمند در این استان از این کمک‌ها برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: پرداخت کمک‌معیشت که به‌منظور خرید سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان اختصاص‌یافته است مشمول همه خانواده‌های مددجوی موردحمایت این نهاد بوده و به‌حساب همه آن‌ها واریزشده است.

وی با بیان اینکه پرداخت کمک‌معیشت به خانواده‌های نیازمند برای هر خانواده به تناسب نفرات از ۱۰۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان است گفت: به همین منظور مبلغ هفت میلیارد تومان اعتبار اختصاص‌یافته است.

جعفرزاده با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه‌های گوناگونی برای خدمت به خانواده‌های نیازمند تدارک دیده‌شده است گفت سرکشی از خانواده‌های با فقر شدید و کمک به آنان در قالب طرح مفتاح الجنه یکی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: در قالب این طرح که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، علاوه بر مسئولان کمیته امداد، مدیران سایر دستگاه‌ها نیز با سرکشی از خانواده‌های نیازمند بخشی از نیازمندی‌های آنان را تأمین می‌کنند/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار