مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی ایلام از تامین کالاهای اساسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: 700 تن برنج و شکر با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در استان تامین شده است.
کد خبر: ۷۴۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲ 13 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ کامران سلیمان پور اظهار داشت: با توجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع کالاهای اساسی پر مصرف به منظور رفع نیاز مردم شرکت غله و خدمات بازرگانی 500 تن شکر و 200 تن برنج بین فروشگاه های استان توزیع کرده است.

وی ادامه داد: بخشی از شکر توزیع شده به منظور تامین نیاز صنوف و صنعت شیرینی پزی، کارخانجات و بخشی از آن برای مصرف خانوار اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی ایلام هدف از طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان را رساندن اقلام مورد نیاز به دست مصرف کننده نهایی برشمرد و افزود: نظارت بر نحوه‌ توزیع و قیمت گذاری اقلام بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است که ساز و کارهای لازم در این خصوص پیش‌بینی شده و نظارت‌ها امسال پررنگ تر خواهد بود.

سلیمان پور ابراز امیدواری کرد با توجه به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ایام مبارک رمضان مشکلی در بازار در خصوص عرضه و تامین آنها وجود نداشته باشد.

وی خواستار نظارت مستمر بازرسان به منظور جلوگیری از احتکار و هرگونه کم فروشی این کالاها در بازار شد و گفت: با توجه به تامین و توزیع این اقلام اساسی مورد نیاز که بر اساس مصرف مردم استان و حتی بیش از آن تامین شده اند، امیدواریم مشکلی در بازار نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: میزان کالاهای اساسی بر اساس جمعیت و مصرف خانوار استانها تخصیص پیدا می کند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار