‍ استاندارایلام؛
استاندار ایلام گفت؛ پیشگیری قبل از سیل نقش حیاتی در مدیریت بحران استان داشت.آنچه که ما در مناطق سیل زده استان دیدیم، بجای گله و شکایت، مردم قدردان زحمات مسئولان بودند و اینجا بایست گفت که در حادثه سیل ایلام مهر مردم بر خشم طبیعت غلبه کرد.
کد خبر: ۷۴۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ 13 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور برگزار شد در ابتدا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سیل فروردین ماه ارائه داد و گفت: پیشگیری قبل از سیل نقش حیاتی در مدیریت بحران استان داشت.

استاندار ایلام در ادامه مجموعه اقدامات پیشگیرانه قبل از سیل را حیاتی خواند و افزود: خالی کردن آب سدها قبل از بارش های سیل آسا، اطلاع رسانی گسترده و به موقع، جابجایی روستا ها و مناطقی که در معرض سیل بودند، تقسیم کار مجموعه عوامل بحران، پای کار بودن مسئولان و ... در مناطق حادثه خیز استان توانست از یک فاجعه انسانی جلوگیری نماید.

وی ادامه داد: این در حالی بود که قسمت هایی از استان به علت کوهستانی بودن و توپوگرافی خاص مستعد سیل بود و از همه مهمتر امسال ایلام رکورد دار بیشترین بارش ها در کشور بود.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه یادآور شد: اگر بخواهیم سیل فروردین ۹۸ ایلام را با سیل ۹۴ مقایسه کنیم آن وقت مشخص می شود که پیشگیری چقدر توانسته است در کاهش خسارات مالی و جانی نقش ایفا کند.

وی در پایان از مجموعه ستاد بحران کشور و استان، شخص وزیر و معاونین و همه عوامل درگیر در کار تقدیر و تشکر کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار