مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه فاز دوم این پالایشگاه در آینده نزدیک احداث می شود،گفت: طرح احداث فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام از سوی شرکت ملی گاز ایران به شرکت مهندسی و توسعه گاز ابلاغ شده و قرار است در آینده نزدیک احداث شود.
کد خبر: ۷۴۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 14 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار داری پور در بازدید معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت كشور و جمعی از مسئولان استانی از پالایشگاه گاز ایلام،افزود: با احداث و راه اندازی این فاز،خوراک از 6.8 به 10.2 میلیون مترمکعب افزایش می یابد و تولید محصولات پنجگانه به میزان ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در این شرکت، پنج محصول گاز شهری، اتان،گاز مایع خام، میعانات گازی و گوگرد تولید می‌شود،اظهار داشت: از این تعداد محصول تولیدی،سه محصول اتان گاز مایع خام و میعانات گازی خوراک پتروشیمی ایلام می باشد که تا راه اندازی کامل این شرکت به سایر مبادی ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 1.5 میلیارد متر مکعب گاز تصفیه شده به خط سراسری تزریق شده است،تصریح کرد: این مقدار گاز تصفیه شده مورد مصرف خانگی و صنعتی استان و دیگر استانهای همجوار قرار گرفته است .

مهندس داری پور خاطرنشان کرد:در سال گذشته بیش از 1.5 میلیون بشکه میعانات گازی در این شرکت تصفیه و 40 هزار تن LPG به پارس جنوبی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه از محل صادرات گوگرد بیش از سه میلیون دلار درآمد ارزی این شرکت برای کشور بوده است،افزود: در سال گذشته 60 هزار تن گوگرد توسط این پالایشگاه تولید شده که 30 هزار تن از آن مورد مصرف داخلی و مابقی صادر شده است.

وی به اثر گذاری این شرکت در توسعه و رونق اقتصادی منطقه اشاره کرد و افزود:در حال حاضر برای قریب به یکهزار نفر در این واحد صنعتی به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
لطف میکنید بگید اینده نزدیک کی هست؟،؟؟؟اینده نزدیک واسه مردم کمتر از ۳ ماه هست واسه رسانه کمتر از ۶ ماه و واسه مسعولیت کمتر از ۱یا۲ سال هست.اگه یه مسعول اینو گفته پس یعنی همون یه سالی طول میکشه؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار