دستگاه حفاری ۳۲ فتح پس از ۲۴۷ ساعت وقفه کاری بار دیگر در چرخه عملیات قرار گرفت.
کد خبر: ۷۴۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 14 May 2019

رضا مهدی‌پور، مدیر پروژه حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در بخش خشکی این شرکت توضیح داد: این دستگاه در حال حفر چاه اکتشافی آرمان - یک در موقعیت شادگان بود که فعالیت آن به لحاظ ایمن‌سازی متوقف شد.  

وی با اشاره به اینکه این دستگاه با سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – یک است، اظهار کرد: دکل ۳۲ فتح از اوایل آبان‌ماه پارسال در قالب اجرای پروژه هشت حلقه چاه اکتشافی به کارفرمایی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در این موقعیت استقرار یافت.

مدیرپروژه حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در بخش خشکی شرکت ملی حفاری با بیان اینکه با کاربست این دکل تاکنون  بیش از ۳ هزار متر حفاری ثبت شده است، گفت: ایمن‌سازی دستگاه و محیط پیرامونی آن با نظارت مدیریت اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی ازسوی مدیریت خدمات و دیگر بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی شرکت و همچنین همکاری تنگاتنگ کارفرما انجام شد.

مهدی‌پور با بیان اینکه هم‌اکنون چهار دستگاه حفاری از مدیریت عملیات حفاری خشکی – یک، مراحل حفر چاه‌های تعریف شده در این پروژه را در حال اجرا دارند، افزود: افزون بر دستگاه حفاری ۳۲ فتح، دستگاه‌های حفاری ۳۳، ۸۹ و ۷۴ فتح نیز در چارچوب این پروژه به ترتیب در شهرستان خنج در استان فارس و مناطق منصوریه و جفیر در استان خوزستان به‌کارگیری شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار