معاون استاندار ایلام:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در بین جامعه ایلام ضروری است، گفت: طرح های در این زمینه باید بومی سازی شود.
کد خبر: ۷۴۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 15 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری در نشست کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان در محل استانداری ایلام با عنوان این مطلب که دنبال ارتقای جایگاه زنان هستیم، گفت: باید فضایی ایجاد کنیم که زنان بتوانند در حوزه‌های مختلف توانمندی خود را نشان دهند.

وی در ادامه با اشاره به دگرگونی پدیده‌های اجتماعی افزود: سرعت تغییرات در این حوزه به حدی است که هر از چند سال ما را نیازمند راهبردهای جدیدتر می‌کند.

نوذری با تاکید بر بومی سازی اسناد در مسائل اجتماعی، تصریح کرد: نسخه‌های تدوین شده اجتماعی ضمن بومی سازی باید به صورت اختصاصی برای یک منطقه مشخص ارائه شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش بر ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و عنوان کرد: جامعه ما به شدت نیازمند شادی است و تلاش می‌کنیم پویایی را در جامعه زنان ایجاد کنیم.

معاون سیاسی استاندار در ادامه به دو نقش مهم زنان اشاره کرد و افزود: نقش اول زنان نقش والای مادر است و نقش دیگر سهم این قشر توانمند به عنوان نیمی از جامعه شهروندی در توسعه اجتماعی است.

وی ادامه داد: هیچ گاه توسعه حادث نمی‌شود مگر آنکه زنان که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند نیز در امور مشارکت داشته باشند./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار