استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:همه به بازار و جامعه اصناف اعتماد داریم چراکه صنوف مختلف همواره در کنار دولت بوده اند، اما اتحادیه مرغداران استان در ماه های اخیر خوب عمل نکرد و جواب حمایت های مسئولان را ندادند که ماحصل آن هتک حرمت به برخی افراد و مدیران بود.
کد خبر: ۷۴۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 15 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: مدیران باید به گونه ای عمل کنند که خروجی عملکرد آنها اعتماد و رضایت مردمی در پی داشته باشند.

وی همچنین از بیان مشکلات بدون ارائه راهکار برای گرانی اقلام انتقاد کرد و افزود: انصاف را در تنظیم بازار و تعیین قیمت ها باید مد نظر داشت، تنها اکتفا کردن به معدل قیمت استان های مجاور کفایت نمی کند بلکه باید دلایل گرانی بررسی و راهکار منطقی برای مهار و کاهش آن ارائه شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: همه به بازار و جامعه اصناف اعتماد داریم چراکه صنوف مختلف همواره در کنار دولت بوده اند، اما اتحادیه مرغداران استان در ماه های اخیر خوب عمل نکرد و جواب حمایت های مسئولان را ندادند که ماحصل آن هتک حرمت به برخی افراد و مدیران بود.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: متناسب با امکانات و تسهیلاتی که به مرغداران ارائه می شود به همان نسبت نیز باید سیاست ها با یکدیگر همخوانی داشته باشد و اتحادیه نیز مرغ را با قیمت مصوب و کشوری در اختیار مردم قرار دهد.

وی اظهار داشت: دادستانی در تلاش است بازار کنترل شود و با توجه به مشکلی که پیش آمد بیش از 10 ساعت با مسئولان دادستانی و دادگستری استان مذاکراتی داشتیم که نتایج خوبی اخذ شد، حمایت های خوبی نیز از مدیران صورت گرفت که امیدواریم اعتمادی که صورت گرفته را محترم و اعتماد سلب نشود.

استاندار ایلام اضافه کرد: بسیاری از نیازهای مردم با تزریق ارز 42 هزار ریالی در حال برطرف شدن است، در شرایط تحریم که درآمد ارزی کاهش یافته باید به سمت صادرات حرکت کنیم و متناسب با وضعیتی که ایجاد می شود، حرکت کنیم.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: نباید از اعتمادی که وجود دارد سوء استفاده شود، بلکه با ارائه راهکار مناسب نسبت به کنترل قیمت ها و تنظیم بازار اقدام و از جوسازی جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: اعلام گرانی اقلام تنها جو روانی در بین مردم ایجاد می کند، باید دستگاه متولی تامین کالاهای اساسی را قبل از گرانی به فکر راهکار و چاره برای تعدیل قیمت باشد و اجازه ندهد با ایجاد جو روانی مردم دچار مشکل شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار