سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام ؛
سرپرست معاونت هماهنگی امو اقتصادی استاندار ایلام گفت: اکنون به جرات می توان ادعا کرد که ایلام تنها استانی است که میدان میوه و تربار با تعریفی که شهرداری ها داشته، ندارد.
کد خبر: ۷۴۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 17 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  حیدر نعمتی در نشست کمیته حمایت از تولید و اشتغال استان اظهار داشت:شهر ایلام به عنوان مرکز استان نیازمند ایجاد بازارچه میوه و تره بار مناسب است که بتوان بر توزیع و عرضه و قیمت میوه نظارت بیشتری داشت.

وی افزود: خروج صنوف آلاینده و مزاحم از سطح شهر علاوه بر کاهش ترافیک، تکمیل و توسعه زیرساخت ها، ایجاد آرامش و مبلمان شهری، نقش مهمی در تعدیل قیمت میوه و تربار و نظارت بر عرضه آن دارد.

معاون استاندار ایام تاکید کرد: ابزار تشویقی برای خروج صنوف آلاینده از شهر ایلام باید فراهم شود و به این منظور تلاش می شود تا علاوه بر خدمات مورد نیاز زمین هم به قیمت مناسب و کارشناسی در اختیار آنان قرار گیرد.

نعمتی ادامه داد: با توجه به اینکه استان ایلام دارای هتل مناسب و پنج ستاره نیست یک شرکت سرمایه گذاری برای ایجاد هتل پنج ستاره در ایلام اعلام آمادگی کرده که درصدد تامین زمین برای احداث آن هستیم.

وی از راه و شهرسازی استان خواست با بررسی و قیمت کارشناسی مناسب زمین در اختیار طرح های میدان میوه و تره بار و هتل پنج ستاره قرار دهد تا هم این صنوف به خارج از شهر منتقل شوند و هم استان دارای یک هتل آبرومند شود.

شهردار ایلام نیز در این نشست گفت: اگر خواهان توسعه در شهر ایلام هستیم باید با انعطاف پذیری بیشتری در تصمیم ها نسبت به اجرای طرح ها و همراهی با سرمایه گذاران اقدام کنیم.

طالب صادقیان اظهار داشت: طرح های خوبی نظیر سینما امید، ایجاد شهربازی نوین ، بهسازی پیاده روها و بافت های فرسوده ، مجتمع فرهنگی و ... در دست اقدام است که امیدوارم با همراهی دستگاه ها هرچه سریعتر اجرایی شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار