مدیرکل استاندارد ایلام؛
مدیرکل استاندارد ایلام از کنترل مستمر تجهیزات شهر بازی های استان خبر داد و گفت: 39 وسیله شهر بازی تاکنون استاندارد سازی شده است.
کد خبر: ۷۴۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 19 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی اظهار داشت : استانداردسازی وسایل تفریحی شهرهای بازی شامل سه مرحله طراحی و ساخت، نصب و بهره برداری است که در تمام این مراحل کارشناسان شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده باید نظارت داشته تا وسایل بازی مطابق با استاندارد ملی آماده بهره برداری شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه تمام شهربازی ها و تجهیزات آن مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند اما در این خصوص اکثر شهربازی های استان دارای گواهی استاندارد نیستند.

مدیرکل استاندارد ایلام با بیان اینکه 270 وسیله بازی در زمین‌های بازی شهرداری‌های ایلام غیر‌استاندارد هستند، یادآور شد: با توجه به پیگیری‌های مستمر این موضوع و اخطار به شهرداری استان و بی توجهی از سوی آنان، با اطلاع‌رسانی به دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم منتظر مجوز برخورد با خاطیان هستیم.

همتی تاکید کرد: تاکنون 39 وسیله شهربازی سطح استان استانداردسازی شده که 32 مورد آن مربوط به شهربازی‌های روباز شهرستان‌های ایلام، آبدانان، دره شهر، دهلران و ایوان است.

وی از مراحل پایانی استاندارد سازی 10 وسیله شهربازی استان خبر داد و گفت: سال گذشته 2 شهربازی سرپوشیده و هفت وسیله بازی مستقر در سطح شهر ایلام به دلیل عدم استاندارد پلمب شدند.

مدیرکل استاندارد ایلام تصریح کرد: زمانی را برای استانداردسازی وسایل و امکانات شهربازی ها مشخص کردیم در صورتی که این مراکز در این زمان مشخص موفق به کسب پروانه استاندارد نشوند از فعالیت آنها جلوگیری و پلمب می شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار