استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: بازارچه های مرزی چیلات و چنگوله در محدوده شهرستان های مهران و دهلران با توجه به نقش تعیین کننده انها در توسعه پایدار منطقه باید هرچه سریعتر فعال شوند.
کد خبر: ۷۴۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 20 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: بازارچه های مرزی چیلات و چنگوله مصوب دولت هستند و تاکنون زیرساخت های خوبی برای ایجاد این بازارچه ها در استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: بخش اتاق بازرگانی استان از طریق بخش خصوصی فعال در استان های عراقی هم مرز با استان، برای رونق و فعال شدن این بازارچه تلاش کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ظرفیت بی نظیری برای جذب گردشگران عراقی به داخل استان وجود دارد، گفت: بزودی چند تور گردشگری از استان های عراق به استان ایلام سفر می کنند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: برای رونق گردشگری در استان ایلام باید تنگ نظری ها کنار گذاشته شود، سرمایه گذارانی که خواهان اجرای پروژه هایی مثل هتل های چندستاره هستند باید مشوق های لازم در اختیار آنها قرار داده شود.

وی بیان داشت: متاسفانه تنگ نظری های زیادی بر سر راه توسعه استان وجود دارد، زمین های با قیمت ها پایین باید در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد تا سر مایه گذار راعب به اجرای پروژه باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیری تخلف کرد باید با آن برخورد کرد، تصریح کرد: اگر مدیری قرار است احضار شود باید کتبی و دارای دلایل کافی باشد و این احضارهای تلفنی و شفاهی باعث ترس مدیران می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار