فارس نوشت؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذبایجان‌غربی گفت: روحانی ظهر فردا وارد ماکو می‌شود و علاوه بر افتتاح پروژه‌های مربوط به وزارت نیرو، در جلسه شورای اداری استان نیز شرکت می‌کند.
کد خبر: ۷۴۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 20 May 2019

علی مصطفوی ، با اشاره به جزئیات سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بعد از ظهر فردا روحانی وارد فرودگاه منطقه آزاد ماکو شده و علاوه بر افتتاح پروژه‌ سد کرم‌‌آباد پلدشت، همزمان نیز پروژه‌های مربوط به آب را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌کند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، حسن روحانی در این سفر در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی در محل منطقه آزاد ماکو حضور خواهد یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذبایجان‌غربی افزود: سفر ریاست‌جمهوری به استان در یک نصف روز اتفاق افتاده و شب هنگام استان را ترک می‌کند.

وی با اشاره به اعضای هیئت همراه روحانی در این سفر بیان کرد: فردا وزیر ورزش و جوانان نیز در سلماس حضور یافته و ورزشگاه پنج هزار نفری این شهر را افتتاح می‌کند.

مصطفوی گفت: در این سفر، به غیر از وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری و دبیر عالی مناطق آزاد تجاری، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار