رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: جلسات جزءخوانی قرآن کریم در سطح مساجد روستایی و شهری این استان با اولویت مناطق روستایی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 21 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی چراغی‌پور اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده، جلسات جزء خوانی قرآن کریم با حضور روحانیون اعزامی از قم در سطح استان ایلام 50 مسجد به‌صورت ویژه با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری، هیئت‌امنای مسجد، بسیج مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.

  رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای حضور اقشار مختلف به‌ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد به‌عنوان پایگاه‌های مهم دینی و فرهنگی است و از سوی دیگر یکی از رسالت‌های سنگین کانون‌های فرهنگی و هنری ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی است.

 چراغی پور، با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح مساجد روستایی و شهری به همت کانون‌های مساجد، ابراز کرد: تکریم خادمان و فعالان قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، اجرای طرح تلاوت نور در سطح مساجد، اجرای طرح سفره کریمانه افطاری ساده در سطح کانون‌های مساجد و برگزاری جشن سراسری ویژه روزه اولی‌ها از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

 وی، با بیان اینکه در اجرای ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان، توجه به مناطق محروم و روستایی استان در اولویت قرار دارد، گفت: این برنامه‌ها به‌صورت متمرکز در کانون‌های مناطق روستایی و شهری با حضور و همکاری ائمه جماعات و مبلغین اعزامی با محوریت برنامه‌های قرآنی اجرا می‌شود.

 رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، خاطرنشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگاه‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم و با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در سطح کانون‌های مساجد این استان برگزار می‌شود./ح

ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار