مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد:
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان ایلام گفت: فرآیند به کارگیری نیروهای بومی در شرکت‌ها، خارج از ضوابط و روش‌های ناصحیح و براساس سفارش و رانت را بر نمی تابیم.
کد خبر: ۷۴۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 22 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  شیرخانی در جلسه کمیسیون کارگری که با حضور کلیه مدیران حوزه نفتی، تولیدی، خدماتی و صنعتی شهرستان دهلران حضور داشتند، اظهار کرد:مطالبات کارگری جز دیون ممتازه بوده و باید قبل از سایر بدهی ها پرداخت شود .

وی به رعایت ماده ۴۷برنامه ششم توسعه و اولویت استفاده از ظرفیت‌های بومی منطقه تاکید کرد و افزود: جذب و به کارگیری نیرو باید یا از طریق آزمون و با نظارت دستگاه‌های ذی ربط و یا از طریق دفاتر کاریابی و با نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صورت پذیرد، در غیر اینصورت از طریق مجاری قانونی پیگیری به عمل خواهدآمد.

شیرخانی درخصوص نیروهای اخراجی اویکو در پروژه پتروشیمی وNGL تاکید نمود که اخراج آنها مغایر با شعار رونق تولید و اشتغال بوده و باید در سایر پروژه های فعال شرکت در اسرع وقت بکارگیری شوند.

وی گفت: در سال ۹۸هیچگونه اخراجی از ناحیه شرکتها پذیرفته نیست.

شیرخانی تاکید کرد: برای رونق تولید وافزایش بهره وری در پروژه های تولیدی در دهلران باید به جوانان بومی منطقه اعتماد کرد.

گفتنی است مدیران پتروشیمی اعلام داشتند باپیشرفت مجتمع پتروشیمی دهلران، 3500نفر را استخدام کنند و قول مساعد دادند تمامی استخدامی ها از جوانان بومی باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار