کد خبر: ۷۴۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 22 May 2019
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خشکیدگی جنگلهای بلوط در حوزه زاگرس و استان یک فاجعه زیست محیطی است و باید با تدبیر، این فاجعه ملی را مدیریت کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مهر، محمد کاظم نظری بعدازظهر سه شنبه در نشست فرهنگ ترافیک شهری افزود: انتظار می رود تمامی مسئولان و مردم برای رفع مشکلات فرهنگی پای کار بیایند و هرکدام بنا به رسالت و تخصص خود در این زمینه ورود کنند.
وی بیان داشت: بدون شک با تعامل هنرمندان، اصحاب قلم و مسئولان می توان بخش اعظمی از مشکلات فرهنگی را مرتفع کرد.
نظری اظهار داشت: برای هدفگذاری فرهنگی باید مدل مطلوب فعالیت فرهنگی در مراکز آموزشی و دانشگاهی ما عملیاتی شود.
وی افزود: هنرمندان و تمامی صاحبان اندیشه و قلم باید برای ارائه راهکار مناسب برای حل مشکلات فرهنگی به ویژه در حوزه ترافیک همکاری کنند.
نظری تصریح کرد: اصحاب رسانه می توانند در این مسیر ما را یاری کنند.
وی با اشاره به کمتر شدن ریشه کنی گیاهان کوهی گفت: ریشه کن کردن گیاهان خودرو کوهی نسبت به گذشته کمتر شده است اما باید فرهنگسازی های لازم برای حفاظت از این طبیعت خدادادی انجام شود تا اقبال عمومی برای حفظ این طبیعت گران بها افزایش یابد.
معاون سیاسی استاندار افزود: باید زیرساختهای فرهنگ شهرنشینی در استان فراهم شود و صدا و سیما به عنوان رسانه ملی نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهرنشینی و ترافیک دارد و می توانند با برنامه سازی های هدفمند زمینه ارتقای فرهنگ شهروندان را مهیا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار