استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به اینکه اگر مسئول به خاطر مردم سینه سپر نکند آن مدیر به درد مسئولیت نمی‌خورد، افزود: کسانی که منصوب شدند پاسخگو باشند و این پاسخگویی در خدمت به مردم خلاصه می‌شود و باید نشان دهند که این انتصاب درست بوده است.
کد خبر: ۷۴۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 23 May 2019

قاسم سلیمانی دشتکی گفت: اگر مدیری که بخواهد بیاید و مورد نظر نباشد، اجازه نمی‌دهیم بیاید، حتی اگر ابلاغ آن صادر شد با او همکاری نمی‌کنیم.

وی افزود: اگر کسی مشورتی داشته باشد استقبال می‌کنم، اما مطمئن باشید زیر فشار کاری را انجام نمی‌دهم.

وی با اشاره به اینکه از ارتقای دوستان بسیار خوشحال هستیم اما بعد از هر تغییر برای جایگزینی افراد فشار سختی پیش می‌آید، تصریح کرد: اگر افرادی دنبال انتصاب یک نفر هستند، آن مدیر دیگر مدیر دستگاه اجرایی و مردم نیست بلکه وام دار آن کسی است که او را به مسئولیت رسانده است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته مشکلات زیادی در ارتباط با پایانه برکت و مهران داشتیم که امسال بایست برطرف شود، گفت: ایجاد کردن کمربند غربی خوب بود اما راه پایانه برکت باید جدا شود.

وی بیان داشت: مدیران مربوطه باید به صورت هفتگی گزارش جاده مهران و پایانه امور مربوط به اربعین را ارائه دهند، امسال تعداد زوار بسیار بیشتر می‌شود و اگر چاره‌ای برای ترافیک و تراکم ماشین‌ها در نظر نگیریم مدیریت بسیار سخت می‌شود.

وی تصریح کرد: سعی کنیم مسائل و مشکلات را قبل از اینکه تبدیل به مشکلات بزرگ و بحران شوند حل و فصل کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
درود بر استاندارذ محبوب استان ایلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
همینه که ایلام گل وبلبل شده ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار