نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در سایه مقاومت، پایمردی و استقامت پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۷۴۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 23 May 2019

پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است

 آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح امروز در صبحگاه مشترک سپاه به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: ملتی که برای خدا قیام، جهاد و مبارزه کند بدون تردید پیروز است.

وی تصریح کرد: جریان کل نظام عالم، پیروزی حق بر باطل است و خدا هم در محکمه الهی به‌واسطه اتحاد و انسجام، یاریگر ملت بزرگ ایران است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه اولیای خدا، وحدت کلمه و امید به حق است، افزود: عیدی واقعی تحکیم و تقویت ملت با لباس تقوا و ایمان است و به‌جای جنگ، باید روحیه ملت صد برابر تقویت و در مقابل روحیه دشمن را به‌شدت تضعیف کرد.

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: ماه رمضان فرصتی نورانی و طلایی است که به دنیا وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ ایران را نشان دهیم و دشمن بداند تمام شگرد‌ها و جنگ روانی در اراده مردم هیچ‌گونه تأثیری ندارد.

وی بیان داشت: کشور‌های ژاپن، آلمان، انگلیس و فرانسه هیچ‌گونه امکانات و تجهیزات نظامی ندارند و امنیت کشورشان وابسته به آمریکا است و دشمن هم سعی دارد که ایران به هر قیمتی تسلیم و برده شود، اما زیر سایه مقاومت، پایمردی و استقامت، پیروزی از آن ماست و دشمن در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهد ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سالروز حماسی سوم خرداد نیز گفت: روز حماسی سوم خرداد، روز پیروزی حق بر باطل بود چراکه در این روز پنج هزار و ۲۰۰ شهید و ۲۴ هزار مجروح تقدیم انقلاب شد و این در حالی بود که تعداد کشته‌شدگان دشمن ۱۶ هزار و ۱۹ هزار اسیر بود و معاملات و مبادلات جهانی به نفع جمهوری اسلامی تغییر کرد و دشمن برابر مقاومت ملت بزرگ ایران بازنده شد.

دری‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به روز قدس اشاره کرد و گفت: نباید مسائل جانبی و اقتصادی مانع حضور پرشکوه و باعظمت مردم در این روز بزرگ شود و باید این مانور عزت، قدرت و همدلی مردم در راستای اهداف نظام، رهبری و آرمان‌های انقلاب به جهانیان نشان دهیم.

وی تأکید کرد: در انجام امور و فعالیت‌های اجتماعی، اختلاف‌نظر وجود دارد، اما نباید زمینه را برای سوءاستفاده دشمن فراهم کرد و وحدت ملی و پرهیز از تفرقه که دو درس بزرگ تاریخ است سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار