معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر ایلام از اجرای سفره های مهربانی در روستای سیل زده چم روته خبر داد و گفت: با همکاری جوانان، داوطلبان هلال احمر و دهیاری این روستا 600 وعده غذای گرم بین روستاییان مناطق محروم و سیل زده چم روته توزیع شد.
کد خبر: ۷۴۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 23 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام،معصومه شاهماری افزود: این کاروان با هدف خدمت رسانی به مناطق سیل زده با مشارکت معاونت داوطلبان و تیم سحر جوانان هلال احمر و مرکز مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی به روستای چم روته از توابع شهرستان سیروان اعزام شد.

وی هدف از این اقدام را کمک به رفع نیازهای مردم روستاهای مناطق سیل زده و افزایش حس نوع دوستی و ارتقاء سطح سلامت خانواده های بی بضاعت برشمرد.

معاون هلال احمر ایلام یادآور شد: در این کاروان پزشکان متخصص داخلی و عمومی، روانشناس، تکنسین دارویی، تزریقات و 12 نفر از داوطلبان هلال احمر ، بیش از 400 نفر از روستاییان سیل زده را به صورت رایگان ویزیت کردند.

شاهماری در ادامه از اجرای سفره های مهربانی در روستای سیل زده چم روته خبر داد و گفت: با همکاری جوانان، داوطلبان هلال احمر و دهیاری این روستا 600 وعده غذای گرم بین روستاییان مناطق محروم و سیل زده چم روته توزیع شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر طرح کاروان سلامت و سفره های مهربانی در روستای چم روته بیش از 450 تخته پتو توسط داوطلبان هلال احمر در بین سیل زدگان توزیع شد.

سیل ویرانگر فروردین ماه امسال خسارت‌های زیادی را بجا گذاشت که عمده آنها مربوط به 2 شهرستان سیروان و دره شهر بود./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار