یک رسانه آمریکایی تصریح کرد دونالد ترامپ و شخصیت‌های دولت وی در اجرای طرح صلح میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی (معامله قرن) شکست خورده‌اند.
کد خبر: ۷۴۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ 23 May 2019

 واشنگتن پست: «معامله قرن» آمریکا شکست خورده است

 

به نقل از واشنگتن پست، ایشان ثارور نویسنده آمریکایی در یک مقاله تحلیلی به روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد که طرح صلح ترامپ ــ کوشنر فاجعه‌بار است.
او به اولین تحرک مهم ترامپ در طرح ایجاد صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی که طی ماه آینده در بحرین برگزار می‌شود اشاره کرد.

نویسنده به رویکرد جارد کوشنر داماد دونالد ترامپ واسطه صلح از کاخ سفید اشاره کرد که از نظر او تلاش برای بهبود وضعیت زندگی مردم فلسطین و رشد و توسعه شرکت‌های فلسطینی باید بر راه‌حل‌های سیاسی ارجحیت داشته باشد.

 

اما چالش اصلی و ثابت مردم فلسطین این است که همان‌طور که ثارور اعلام کرد ترامپ و مقامات وی واسطه‌های صادقی نیستند، و به‌عوض شاهد مجموعه‌ای از اقدامات آمریکا از جمله مشروعیت‌بخشی به اشغال قدس توسط رژیم صهیونیستی به‌منظور قطع کمک به فلسطین و بستن دفتر دیپلماسی که نیازهای فلسطینیان را برآورده می‌کند هستند.

یک مقام آمریکایی ــ فلسطینی دعوت به حضور در کنفرانس اقتصادی آمریکا در بحرین را دعوت به یک رشوه‌خواری علنی دانست.

این نویسنده به‌نقل از جیرمی بن عامی رئیس مؤسسه جی استریت که یک سازمان لیبرال مورد تأیید رژیم صهیونیستی در واشنگتن است، تأکید کرد که تلاش کوشنر برای یافتن یک راه‌حل اقتصادی در این درگیری‌های طولانی‌مدت شکست خورده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار