مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی برهای برتر از تاریخ چهارم خردادماه الی دهم تیرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۳ 24 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شیرخانی با اعلام این خبر افزود: در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور، چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلیه شرکت ها و اتحایه های تعاونی در گرایش های مختلف از جمله: کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صفوف خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی می توانند برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

 شیرخانی اظهار کرد: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام از تاریخ چهارم خردادماه لغایت دهم تیرماه به سایت www.taavonibartar.ir مراجعه نمایند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره در اداره توسعه تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در بلوار مدرس مستقر و آماده راهنمایی و پاسخگویی به تعاون‌گران می باشد.

 شیرخانی در خاتمه خاطرنشان کرد: جشنواره تعاونی های برتر هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تجلیل از تعاون گران برتر در ایلام همزمان با سایر استان ها برگزار و ابراز امیدواری کرد: تعاونی هایی از استان بتوانند هم‌چون سال گذشته به جشنواره کشوری که با حضور رییس جمهور برگزار می گردد، راه یابند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار