استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به اینکه تراز درآمد و هزینه در ایلام مثبت نیست و راه حل آن ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: تلاش های بسیار خوبی انجام گرفته است که بسیار امیدوار کننده است.
کد خبر: ۷۴۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 25 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام،قاسم سلیمانی دشتکی  اظهار داشت: خدمات کمیته امداد در کشور و ایلام قابل تقدیر است، در سیل اخیر کمیته امداد هم در امداد رسانی و خدمت رسانی پای کار بود و کمک های بسیار خوبی به مناطق سیل زده استان انجام داد.

وی عنوان کرد: اگر قبل از سیل پیشگیری نمی کردیم هم هزینه های مالی بسیار بیشتر از امروز بود و هم تلفات جانی می داشتیم.

استاندار ایلام بیان داشت: هم اکنون ۷۴ هزار نفر تحت پوشش این نهاد حمایتی بوده و این نشان دهنده ابعاد خدمت رسانی این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه تراز درآمد و هزینه در ایلام مثبت نیست و راه حل آن ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: تلاش های بسیار خوبی انجام گرفته است که بسیار امیدوار کننده است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: کلنگ زنی راه آهن و به علاوه چند پروژه در حوزه زیرساختی راه و پروژه های پتروشیمی در دره شهر و مهران و برخی طرح ها و پروژه ها در حوزه آبی و خاکی و کشاورزی در دست اجرا هستند که می توانند باعث توسعه در استان شوند.

وی با اشاره به اینکه در سیل اخیر همه پای کار بودند و به معنای واقعی هم افزایی ایجاد شد، افزود: ۹۸ میلیارد تومان کمک به آسیب دیدگان سیل در حوزه کشاورزی ابلاغ شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار