رئیس پلیس راه ایلام
رئیس پلیس راه استان ایلام از تدوین طرح جامع ترافیکی ویژه اربعین ۹۸ خبر داد و گفت: کارگروه رفع نواقص زیرساخت های اربعین در ایلام تشکیل شده است.
کد خبر: ۷۵۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 03 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده در برنامه رادیویی ایلام توسعه، با اشاره به تدوین طرح جامع ترافیک نیروی انتظامی اظهار داشت: در این طرح اقداماتی که قبل از ماموریت بزرگ اربعین حسینی (ع) نیاز است که انجام شود، اندیشیده شده است.

وی افزود: نقاط آسیب‌پذیر، اعم از نقاط دارای گره های ترافیکی، نقاط پر تصادف و مستعد حادثه، روزهای هدف و پر ترافیک با توجه به تجربیات سال‌های گذشته، شناسایی و برای آن برنامه‌ریزی انجام شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام به تشکیل کمیته های مختلف در راستای نظم بخشی به ترافیک ایام اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: این کمیته ها، شامل کمیته سلامت، مدیریت ایمنی، توسعه رفتار و فرهنگ سازی، توسعه ایمنی پس از حادثه و کمیته نظارت است.

وی افزود: بهسازی زیرساخت‌ها از جمله مسیر کمربندی غربی مهران، پایانه مسافربری برکت تعریض مسیر کمربندی جنوبی منتهی به پایانه برکت، جداسازی و مصون سازی مسیر خروجی مهران تا پایانه مرزی و ایمن سازی مسیر جایگزین ایلام- ملکشاهی - مهران و محور فرعی ماربره از انتظارات پلیس راه استان ایلام از مسئولان استانی، برای مدیریت ترافیک در ایام اربعین حسینی (ع) است.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: از طرف فرمانده انتظامی استان ایلام کارگروهی در خصوص رفع نواقص و مشکلات اربعین سال گذشته تشکیل شده تا زائران اربعین حسینی (ع) در سال ۹۸ بر اساس جمعیت پیش بینی شده بتوانند با سهولت در محورهای مواصلاتی استان تردد کنند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار