فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از اعزام یك هزار و ۵۰۰ نفر از مردم منطقه شرق این كلان‌شهر برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۷۵۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 03 June 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، ۱۳ خردادماه در حاشیه جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) در شرق شیراز از اعزام هزار و ۵۰۰ نفر برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) از شرق شیراز خبر داد و گفت: این کاروان در قالب ۳۵ اتوبوس راس ساعت ۱۸ امروز سیزدهم خرداد ماه از مرقد مطهر احمد بن موسی(ع) به تهران اعزام می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) حق بزرگی نه تنها بر ایرانیان بلکه بر همه مسلمانان دارد، گفت: شخصیت الهی، سیاسی و اجتماعی حضرت امام(ره) عزیز بعد از حضرات معصومین یگانه بوده و شخصیتى دست نیافتنی است.
خسروانی بیان اینكه امام خمینی(ره) فقیهی ژرف‌نگر، حکیمی خردمند، سیاستمداری دوراندیش و عارفی الهی بود، ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) ملت ایران را از اسارت بیگانگان نجات داد و به آنان غرور و شخصیت و خودباورى بخشید.
وی افزود: حضرت امام در عصرى که همه‏ جهان استکباری براى منزوى کردن دین و ارزش‌هاى اخلاقى تلاش می‌کردند، حکومتی بر این پایه پدید آورد و دولت و حکومتی اسلامى بنیان نهاد.
فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز با اشاره به اینکه حرکت شگفت‌انگیز و غیرقابل تصور امام خمینی(س) برای نجات ملت مسلمان ایران از سلطه غربی‌ها به حدی عظیم و بزرگ بود، یادآور شد: حرکت عظیم امام سبب شد سلطه همه‌جانبه امپراتورهای دنیا بر مسلمانان به ویژه ملت ایران پایان یابد و ملت ایران از مدفون شدن در گورستان سلطه غربی‌ها نجات پیدا کند.
فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) بیان کرد: امام خمینی(ره) با روحیه استکبارستیزی توانست ابهت شرق و غرب را درهم بشکند و شخصیت پوشالی و افسانه‌ای آمریکا را برای جهان بشری نمایان کند.
خسروانی با بیان اینکه آرمان‌های امام خمینی(ره) ارزش مقاومت دارد و دست‌یافتنی است، گفت: دشمن امروز شکست، ضعف و فروپاشی خود در برابر مردم و آرمان‌های ما را لمس کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار