معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي ايلام؛
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي استان ايلام گفت: داشتن نگرشی علمی و واقع بینانه و به دور از تعصب در بازبینی اهداف و اصلاح فرآیندها توسط سیاست گزاران و مسئولین حوزه سلامت الزامیست
کد خبر: ۷۵۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 03 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر  مهتاب شاهماری در دیدار رییس جمهور با جمعی از اساتیدو پزشکان اظهار داشت : بطور قطع انقلاب اسلامی شروع یک تحول اساسی در   حوزه بهداشت بود که کشور را از وابستگی به شکوفایی  رسانید .

وی افزود: بازنگری و اجرای طرح تحول سلامت نقطه عطفی در دستیابی به   اهداف نظام سلامت بود .

 معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي استان ايلام بیان داشت :از نگاه   پیشگیرانه وزیر محترم بهداشت به مسائل سلامت میتوان به عنوان "گام دوم"  طرح تحول یاد کرد .

وی یادآور شد : اجرای برنامه هایی چون بسیج ملی کنترل فشارخون، توجه   ویژه به بهداشت دهان و دندان و اجرای طرح "مدارس بدون پوسیدگی که   پایلوت آن در اردبیل اجرا شد.

شاهماری ادامه داد: طرح ایجاد خانه های بهداشت عشایری برای ارائه  خدمات  بهداشتی اولیه به جمعیت کوچ رو و سیار و توجه جدی به مسئله  بهداشت روان ، دیابت و سلامت مردان نشان از آینده پژوهی و آینده نگری در   این دوره است .

وی گفت: بازنگری و تداوم برنامه های مربوط به جذب و ماندگاری تیم پزشکی   در مناطق کمتر برخوردار و ایجاد انگیزه و جذابیت برای فعالیت بخش خصوصی   و  خیریه ها در این مناطق ،ادامه حیات صنعت داروسازی کشور ، تداوم حفاظت مالی از بیماران بخصوص بیماران خاص و صعب العلاج نیازمند تامین منابع و حمایت جدی دولت است .

 شاهماری عنوان داشت  : داشتن نگرشی علمی و واقع بینانه و به دور از تعصب در بازبینی اهداف و اصلاح فرآیندها توسط سیاست گزاران و مسئولین حوزه سلامت الزامیست ./م

 

 بازبینی اهداف و اصلاح فرآیندهای حوزه سلامت به دور از تعصب الزامی است

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
درود بر خانم دکتر شاهماری مدیر جوان و توانمند دانشگاه
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
درود بر خانم دکتر توانمند باعث افتخار این استان هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار