در دیدار اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با استاندار ایلام:
امروز صبح اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در دیداری صمیمی به بیان مسایل ومشکلات استان در حوزه های مختلف پرداخته ودیدگاه استاندار ایلام به مسایل گوناگون استان را حویا شدند .
کد خبر: ۷۵۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰ 04 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ،امروز صبح اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در دیداری صمیمی به بیان مسایل ومشکلات استان در حوزه های مختلف پرداخته ودیدگاه استاندار ایلام به مسایل گوناگون استان را حویا شدند .

دراین دیدار حسام مرادنژادی دبیر انجمن به اتفاق سایر اعضا به بیان مسایل ومختلف استان در حوزه های مختلف پرداختند و قاسم سلیمانی دشتکی نیز در این دیدار به سوالات دانشجویان پاسخی صریح دادند ومشروح بحث وتبادل نظر اعضای این تشکل دانشجویی با استاندار به این شرح است:

در زمینه دانشحویان و دانشگاه:

دبیر انجمن : انتخاب دکتر کریمیان به عنوان یک نیرو جوان و کارآمد مارا بسیار امیدوارم کرده که انشاءالله شاهد روزهای درخشانی در علوم پزشکی باشیم.
استاندار: رویه استانداری حمایت و تقویت تمام مدیران علی الخصوص مدیران جوان بوده وهست

دبیر انجمن :شرایط برای ورود دانشجو به تصمیم گیری های مهم استان را  فراهم آوردید،چراکه دانشجو نیروی محرک جامعه است، از حضرتعالی توقع است که کمک کنید تا نقش دانشجو پررنگ تر شود .
استاندار:تلاش خواهیم کرد که با برگزاری نشست های بیشتر با دانشجویان این مهم بدست بی

دبیر انجمن :جاده منتهی به دانشگاه علوم پزشکی از حادثه خیزترین و خطرناک ترین جاده های سطح ایلام است که سال ۹۷ قول هایی از طرف استانداری در این زمینه برای تعمیر و آسفالت داده شد ، لذا توقع داریم شاهد اقدامات عملی در این زمینه باشیم.
استاندار : جاده منتهی به دانشگاه علوم پزشکی مشکل تملک ارضی دارد و این موضوع را در جلسه ستاد بحران مطرح خواهم کرد و فعلا پیگیر روکش جاده هستیم


موضوع درمان و بیمارستان:
دبیر انجمن ::چرا بعد از گذشت ده سال از کلنگ زنی بیمارستان ۳۷۶ تخت خوابه ، هنوز شاهد تکمیل شدن کامل آن و افتتاح آن نشده ایم؟
 چرا بعنوان استانی که بیشترین مرز را با کشور عراق دارد ، نه تنها از فرصت توریست درمانی استفاده نشده!! بلکه بیماران خود استان نیز برای درمان به سایر استان ها مراجعه می کنند ؟

پاسخ استاندار : در بحث تاسیس بیمارستان متاسفانه طی سال های اخیر شاهد بلایای طبیعی متعددی بودیم که مجبور بودیم از منابع عمرانی خود را به این موضوعات اختصاص دهیم اما با این وجود برای افتتاح هرچه سریع تر بیمارستان تلاش خواهیم کرد
در بحث مراجعه بیماران به خارج استان ، علاوه بر فرهنگ سازی اعتماد به نیروهای استان ، از انجمن اسلامی بعنوان یک نهاد دانشجو انتظار میرود با دعوت کردن از متخصصان بومی استان که در خارج استان مشغول فعالیت هستند از مهارت های آن ها برای خدمت به مردم استان استفاده شود


مسایل سیاسی استان:
خبرها حاکی از تنش در مسائل مختلف استان میان شما و نزدیکانتان با دکتر میرزایی (نماینده اصلاح طلب استان و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی) و نردیکان فکری است!


پاسخ استاندار :  برخی از افراد بدنبال دامن زدن به این مسئله هستند ولی ارتباط با هرسه نماینده محترم استان خوب است و حتی جهت سیاسی ما با دکتر میرزایی نزدیک است و با هم همکاری های مفید و سازنده ای را برای تقویت و تخصیص بودجه استان ایلام در سطح کشور داشته ایم و ایشان نماینده ای پیگیر و از نیروهای زحمت کش استان ایلام است‌، ضمن اینکه ارتباط ما و دو نفر از نزدیکان و مشاوران اصلی ایشان نیز در سطح خوبی است.

دبیر انجمن :شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان دارای نیروهای متخصص و کارآمد فراوان است که از  استاندار انتظار است در زمینه های مختلف از توان آن ها استفاده شود
پاسخ استاندار : قطعا این شورا دارای نیروهای بسیار است که ما نیز در انتصاباتمان  از آن ها استفاده کرده ایم و ان شالله در آینده هم بتوانیم از این افراد استفاده کنیم، ما بارها با این عزیزان نشست و تعامل داشتیم که انشاءاله در آینده بیشتر شود.


اقتصادی:

دبیر انجمن :چرا استان ایلام با وجود منابع بسیار فراوان و موقعیت جغرافیایی عالی هنوز جز محروم ترین استان ها قرار دارد و تعداد فارغ التحصیلان بیکار رو به افزایش است؟
 استاندار : یکی از مهم ترین عوامل این محرومیت جنگ تحمیلی هشت ساله است که خسارات فراوانی به استان وارد کردو ما امروز در تلاش هستیم که ان شالله این محرومیت برطرف شود و همچنین در سفر آینده ریاست جمهور به استان ایلام پروژه های بزرگی کلنگ زنی خواهد شد که به امید خدا اشتغال زایی جوانان را فراهم سازد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سکوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
جناب استاندار ظاهرا علاوه بر خصوصیات اخلاقی بدی که در این مدت از شما دیدیم و شنیدیم و اون همه من من کردناتون در جلسات بسیار زیادتون که البته اون هم نشات گرفته از کهولت سن و یکجا نشینی شماست حالا دروغگویی هم بهش اضافه شد البته دروغگویی هم جزیی از خصوصیات غیر قابل تفکیک این روزای سیاسیون ماست حالا که از رابطه خودتون با نماینده ها گفتی قسم حضرت عباس رو گوش کنیم و بپذیریم یا دم خروس که از مهمانسرای استانداری هر از چند گاهی میزنه بیرون...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار