کد خبر: ۷۵۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ 04 June 2019

یوفا با وجود عملکرد خوب صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا، نام او را در بین بازیکنان این فصل از رقابت‌ها قرار نداد.

به گزارش ایسنا و به نقل از sportbible، محمد صلاح در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد گل نخست تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا شمار گل‌هایش را در این فصل لیگ قهرمانان به ۵ گل در ۱۲ دیدار برساند. او همچنین دو پاس گل نیز از خود ثبت کرده بود، ولی این عملکرد باعث نشد تا یوفا این بازیکن مصری را در بین بازیکنان منتخب این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد.

کمیته فنی یوفا ۲۰ بازیکن برگزیده لیگ قهرمانان اروپا را در این فصل معرفی کرده است که نام صلاح در این فهرست دیده نمی‌شود. بازیکنان منتخب لیگ قهرمانان در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به شرح زیر هستند:

دروازه بان ها: آلیسون (لیورپول) - مارک آندره تراشتگن (بارسلونا)

مدافعان: ماتیس دی لیخت (آژاکس)، فیرجیل فان دایک (لیورپول)، یان فرتونگن (تاتنهام)، الکساندر آرنولد (لیورپول) و اندی روبرتسون (لیورپول)

هافبک‌ها: حکیم زیاش (آژاکس)، موسی سیسوکو (تاتنهام)، فرنکی دی یونگ (آژاکس)، کوین دی بروین (منچسترسیتی)، تانگوی دومبله (لیون) و جورجینیو فاینالدام (لیورپول)

مهاجمان: لیونل مسی (بارسلونا)، کریستیانو رونالدو (یوونتوس)، دیوید نرس (آژاکس)، رحیم استرلینگ (منچسترسیتی)، سادیو مانه (لیورپول)، دوسان تادیچ (آژاکس) و لوکاس مو را (تاتنهام)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار