کد خبر: ۷۵۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 05 June 2019

مدیر برنامه‌های افشین قطبی یا همان واسطه و دلالی ایرانی او در واکنش به نبودن پیشنهاد داخلی برای استخدام قطبی گفت: کارنامه افشین قطبی مشخص است و او در هفت کشور دنیا مربیگری کرده است و قطبی نیاز به بازارگرمی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی حاج‌باقر در مورد مطلبی که در رابطه با افشین قطبی منتشر شده بود و او را به بازارگرمی برای قبول هدایت استقلال متهم کرده بودند، گفت: برای افرادی که چنین مطالبی را مطرح می‌کنند متأسف هستم و واقعاً نمی‌دانم چرا چنین موضوعاتی مطرح می‌شود. افرادی که این موضوعات را می‌گویند بیشتر به فکر خودنمایی هستند. این موضوع بسیار خنده‌دار است. چرا که افشین قطبی یک پرسپولیسی است و او نمی‌تواند جزو گزینه‌های استقلال باشد. این حرف مثل آن است که شما فرهاد مجیدی را گزینه مربیگری پرسپولیس معرفی کنید!

وی در مورد اینکه موضوعاتی در رابطه با تراکتورسازی و سپاهان مطرح شده بود، تصریح کرد: واقعاً متأسف هستم ما هیچ وقت اعلام نکردیم پیشنهادی از تراکتورسازی و سپاهان داریم و در مصاحبه‌هایی که با من انجام شده گفتم که هیچ مذاکره رسمی نشده و برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی می‌کنند. من به عنوان مدیر برنامه قطبی بار‌ها در این مورد اعلام موضع کرده‌ام. قطبی نیازی به بازار گرمی ندارد او تنها ایرانی است که در هفت کشور دنیا مربیگری کرده و رزومه بسیار خاصی دارد.

واکنش دلال قطبی به شایعه توافق با استقلال!

حاج باقر در مورد اینکه اعلام شده بود فولاد افشین قطبی را نخواسته است اظهار داشت:‌ما با فولاد مذاکرات بسیار خوبی داشتیم، اما در نهایت بر سر یکی دو مورد از پیشنهاداتی که ارائه شد نتوانستیم به توافق برسیم و این ما بودیم که با ادامه همکاری مخالفت کردیم. ما در این مدت از مدیران، بازیکنان و مردم خوزستان جز خوبی چیزی ندیدیم و جدایی‌مان هم از فولاد خوزستان به صورت دوستانه بود. برای بستن قرارداد و موفقیت مربی ابزار خودش را می‌خواهد. اگر قطبی به فولاد آمد و این تیم قهرمان نشد به خاطر شرایطی بود که وجود نداشت. برای رسیدن به یک قهرمانی عوامل زیادی نیاز است. اینکه برخی افراد چنین مسائلی را مطرح کنند درست نیست و فقط بازی با شخصیت و آبروی دیگران است. قطبی وقتی به فولاد آمد توانمندیش را بار دیگر نشان داد و در دیدار‌هایی که مقابل حریفان قدرتمند داشت توانایی این تیم مشخص شد.

 /ع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار