مدیرکل میراث فرهنگی خبر داد؛
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از رشد ۹۰ درصدی اقامت در هتل ها و اقامتگاههای بوم گردی ایلام در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 08 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالمالک شنبه زاده اظهار داشت: در استان ایلام تعداد ۱۱ هتل، ۵ مهمانپذیر، ۶۳ خانه مسافر، ۱۱ سفره خانه سنتی و ۴۰ اقامتگاه بومگردی در ایام ویژه تعطیلات جهت استقبال از گردشگران و مسافران فعالیت دارند.

وی از رشد ۹۰ درصدی اقامت در هتل ها و اقامتگاههای بوم گردی ایلام در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: امکانات رفاهی مورد نیاز گردشگران در این اقامتگاه‌های بوم گردی تعبیه شده و این مکان‌های سنتی در طول سال آماده‌ی پذیرایی از گردشگران هستند.

شنبه زاده همچنین از ورود اولین تورگردشگری ۴۷ نفره کشور عراق به استان ایلام خبر داد و گفت: در راستای سفر استاندار ایلام و سپس سفر تیم ویژه گردشگری ایشان به کشور عراق جهت توسعه گردشگری بین استان های ایلام، نجف اشرف، المثنی و دیوانیه، اولین تور گردشگری به مدت چهار روز جهت بازدید از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی وارد استان ایلام شده و جهت توسعه گردشگری سلامت نیز از مراکز درمانی سطح شهر ایلام بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام افزود: با توجه به اینکه در اسفندماه سال گذشته فم تور فعالان گردشگری کشور به تعداد ۵۵ نفر از فعالان این حوزه برگزار شد، خوشبختانه رشد قابل توجهی در زمینه ورود های تورهای گردشگری به استان را امسال شاهد بودیم.

وی بیان داشت: هم اکنون با آغاز موج جدید سفرهای تابستانی، استقبال بسیار خوبی از جاذبه های گردشگری ایلام توسط گردشگران به عمل آمده است.

جاذبه های طبیعی استان ایلام از غارهای بی نظیر گرفته تا آبشارهای بلند و تنگه بسیار زیبا در فصل تابستان فرصتی مناسب برای گردشگران تابستانی است که این جاذبه ها بازدید کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار