مدیر عامل شرکت توزیع برق ایلام :
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: متاسفانه با حجم بسیار بالایی از سرقت انرژی توسط برخی از مشترکین مواجه هستیم.
کد خبر: ۷۵۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 09 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ هادی شیرخانی اظهار داشت :همه باید تلاش، کنند تا این نا هنجاری را مهار کنیم بر این اساس از همه گروه های مرجع، نخبگان و.. درخواست می شود پیشنهاد های خود را در این راستا در اختیار شرکت توزیع برق ایلام قرار دهند.

این مسوول اضافه کرد :متاسفانه امروز در شهرستان های ایلام و مهران متخلفین و سارقین انرژی اقدام به ضرب و شتم همکاران شرکت توزیع برق کرده که جای بسی تعجب است که هم دستبرد می زنند و هم جان همکارانم در امان نیست.

شیرخانی تصریح کرد :علیرغم میل باطنی مجبور هستیم برای مقابله با سارقان من بعد متخلفین و سارقان انرژی به خصوص کسانی که با سرقت برق اقدام به کسب درآمد می کنند را در رسانه ها به عموم مردم معرفی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت : به نظر می رسد اعلان عمومی آن کمک به حل موضوع کرده چون کسانی که برق سرقت می‌کنند فقط به شرکت برق آسیب نمی رسانند بلکه به همسایه ها و تجهیزات برقی آنان نیز آسیب رسانده و عامل عمده بسیاری از خاموشی ها هم این سارقان انرژی هستند که با فشار بیش از حد و تحمیل بار غیر استاندارد به شبکه سبب تخریب و سوختن تجهیزات می شوند .

وی افزود:  نتیجه آن خاموشی برق است که بسیاری از هم استانی های عزیز این موضوع را به حساب شرکت‌برق و کوتاهی همکاران ما می گذارند و نمی دانند که بخش عمده‌ای از این خاموشی ها نتیجه کار سارقین انرژی است.

شایان ذکر است : بدون تردید اعلام آمادگی در همکاری عالمانه دستگاه قضایی از جمله دادستان محترم استان ایلام و معاون محترم ایشان برای برخود جدی با سارقان برق تاثیر مثبتی در این زمینه داشته است که ضمن تقدیر از این اقدام، قطعا با همکاری دستگاه قضایی بخش عمده ای از سرقت های برق در استان کاسته خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
از سرمایه دار دفاع نکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار