معاون عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: پروژه چهار خطه کردن ایلام- مهران به طول ۸۰ کیلومتر یکی از پروژه‌های مهمی است که هم اکنون پیمانکاران درطول سه قطعه آن مشغول به کار هستند.
کد خبر: ۷۵۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 10 June 2019
 
 
 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی  اظهار داشت: قطعه اول از مهدی آباد تا سه راهی ماربره به طول ۱۱ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد، قطعه دوم از سه راهی ماربره تا سه راهی جندالله به طول ۱۹ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد، قطعه سوم از سه راهی جنداله تا مهران به طول ۳۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال انجام است.

کرمی عنوان کرد: سال ۹۶، ۲۶ کیلومتر و سال‌های قبل نیز ۲۳ کیلومتر مسیر به صورت بزرگراه احداث شده است.

کری بیان داشت: امسال نسبت به سال گذشته افزایش اعتبار در دو طرح این مسیر داشتیم، اما طلب پیمانکارانی که در مسیر کار می‌کنند مبلغ قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: امسال نیز بخشی از مسیر به بهره برداری خواهد رسید، بخش‌های که مانده شامل چند قطعه پل و یک تونل به طول ۸۴۰ متر است.

وی گفت: هر چند که از سال گذشته تا امسال یک تونل ۷۲۰ متری در این مسیر نیز حفاری آن به اتمام رسیده است، بخش‌های عمده‌ای از مسیر هم اکنون زیربار ترافیک است.

معاون عمرانی استاندار ایلام عنوان کرد: در زمینه ایمن سازی و جداکننده در مسیر تا اربعینبخش عمده‌ای از کار نیز انجام می‌شود، امیدوار هستیم بتوانیم منابع مالی به موقع به پروژه تزریق شود که به موقع به اتمام برسد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار