امروز می بینیم که تیمی که بخشی از جریان قدرت ،یعنی مهره هایی از درون استانداری را با خود همراه کرده اند تمام مساعی خود را بر حذف اسفندیار رستم زاد به کار گرفته اند و صد البته حق هم دارند !حتی بعضی از آنها که روزگاری رسیدن مدیریت آموزش وپرروش شهرستان ایلام را آخرین خواسته خود از جریان موثر عنوان کرده اند ،با پشت پا زدن به قول وقرار هایشان ، به صندلی مدیرکلی آموزش وپرورش چشم دوخته اند ،البته جریان امور به گونه رقم خورده که از همین حالا بگوببم " هم از گندم ری افتاد ،هم از خرمای بغداد!!
کد خبر: ۷۵۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵ 10 June 2019

تابناک ایلام ::سه روز پیش با موافقت رییس جمهور با استعفای سیدمحمد بطحایی ،وزیر آموزش وپرورش سیلی نقد وزارت را به حلوای نسیه نمایندگی ترجیح و در اقدامی قابل تامل ،به آرزوی کرسی سبز بهارستان ،صندلی وزارت را رها و کلی تحلیل و تفسیرهای رسانه ای را متوجه این اقدام خود نمود.

هرچند هر فرد حقیقی ویا حقوقی از این حق برخوردار است که بتواند در باره آینده شغلی و وضعیت سیاسی واجتماعی خود اتخاذ تصمیم نموده و یا با تشخیص خود ،مسیر زندگیش را انتخاب نماید ،مسیری که آثار نتیجه آن ،هرچه که باشدفقط  متوجه خود شخص خواهد بود،اما استعفای وزیر یک دستگاه عظیم آموزشی ،آن هم به خاطر آینده ای مبهم ،قطعا آثار زیانباری بر آینده سیاسی اجتماعی وی وهمچنین روند امور دستگاه مربوطه خواهد داشت.

یکی از آثار مهم این استعفا را این روزها می توان در اداره کل آموزش وپرورش استان ایلام به خوبی لمس نمود،بسیاری از کسانی که در جریان امور مدیریتی آموزش وپرورش ایلام قرار دارند ،حتما تاکنون به این موضوع دست یافته اند که از یک ماه وشاید بیشتر ،جریانی فعال بصورت هدفمند برکناری مدیرکل بزرگترین و موثرترین دستگاه آموزشی وپرورشی استان وتصاحب این جایگاه را در دستور کار تیمی خود قرار داده اند.در این بین مدیرکل آموزش وپرورش استان وعده ای که نگران رفتن وی بودند ،نفس راحتی کشیدند ،اما تیمی که رفتن وی را در برنامه خود دارند ،حتی با وجود سرپرست وزارتخانه ، بازهم ول کن ماجرا نیستند!

اگر مخاطب این رسانه باشید ،قطعا تایید خواهید کرد که بیشترین نقد از آموزش وپرورش از ناحیه ما صورت گرفته است ،نقدهایی مشفقانه ،نه از سر بغض وکینه ،نه در راستای مطامع شخصی ،منافع قبیله گرایانه ،وابستگی سیاسی وجریانی و یا تسویه حساب شخصی ،بلکه بدلیل حساسیت این دستگاه بزرگ ونقشی که بصورت مستقیم بر تربیت ،آموزش ،کادرسازی برای آینده و نقشی که بر توسعه وپیشرفت کشور واستان دارد ،بیشتر مورد اهتمام رسانه قرار گرفته است .

بارها گفته ایم ،از دامن آموزش وپرروش موفق است که مدیران کارآمد ،مجرب ،دلسوز وموثر به حال وروز جامعه متولد می شوند ،تاکید ورزیده ایم که قطار  آموزش وپرورشِ آلوده به مسایل حاشیه ای ، سیاسی ،باندی وقبیله ای، قطعا از ریل خارج و تمامی سرنشینان خود را یکجا به ورطه نابودی می کشاند ،سرنشینانی که درمیان آنها اعضای خانواده ما و شما نیز وجود دارند.

واقعیت این است با وجود احساس خطری که از این وضعیت نمودیم ،بر اساس رسالت خطیر رسانه ای خود ،بارها نکاتی را به عرض رساندیم ،از جایگاه رسانه هشدار دادیم که آقای مدیرکل کمتر به مسایل باندی و سیاسی ورود کنند ،عنان مدیریت را سفت چسبیده و لجام تصمیم گیری رابه افراد بیرون از دستگاه که به جز مسایل قومی وسیاسی از هنر دیگری بهره مند نیستند واگذار نکنند،کمی مراقب دور وبری هایشان هم باشند و مهمتر اینکه در ترکیب مدیران و دست بردن در مهره های مدیریتی از کسی متاثر نشده و تسلیم فشارهای برون سازمانی نشوند.

با این حال همه این انذارها وتبذیرها افاقه نکرد و در بحبوحه تغییر مدیریت آموزش وپرورش شهرستان ایلام ،به جناب  مدیر کل هشدار داده شد که با این انتصاب،مقدمات حذف خود را فراهم آورده اید ،اما باز چاره ساز نشد ،اما امروز یقینا خود جناب مدیرکل بهتر از هرکسی به این درک رسیده اند که همان تیم پیچ ومهره های صندلی مدیریت وی را شل کرده اند .

امروز می بینیم که تیمی که بخشی از جریان قدرت ،یعنی مهره هایی از درون استانداری را با خود همراه کرده اند، تمام مساعی خود را بر حذف اسفندیار رستم زاد به کار گرفته اند و صد البته حق هم دارند !حتی بعضی از آنها که روزگاری رسیدن مدیریت آموزش وپرروش شهرستان ایلام را آخرین خواسته خود از جریان قدرت عنوان کرده بودند ،با پشت پا زدن به قول وقرار هایشان ، به صندلی مدیرکلی آموزش وپرورش چشم دوخته اند ،البته جریان امور به گونه رقم خورده که از همین حالا باید بگوییم " هم از گندم ری افتاد ،هم از خرمای بغداد!!

بله جریانی که همه آموزش وپرورش استان را با تمامی صندلی ها وحتی میز ونیمکت های مدارسش برای خود می خواهند استاندار ویکی از نمایندگان را با خود همراه نموده  و اسب مرادشان را چهارنعل  بر پهن دشت آموزش وپرورش می تازانند.

آخرین خبرها حاکیست که با وسوسه های این تیم ، استاندار ایلام نیز  عزم خود را بر رفتن اسفندیار رستم زاد جزم نموده وبه هرقیمتی به بقای وی رضا نیست .مرغ یکی از نمایندگان همجنس با معلمین نیز فقط یک پا دارد ؛"رفتن رستم زاد ونشستن معاون منفعل و خنثی بر جای وی " سقف و کف خواسته وی از وزیر و استاندار هم همین است .معاونی که اتفاقا انتصاب وی را می توان سرآغاز شکل گیری انتقادات وحاشیه های دردسر ساز برای رستم زاد قلمداد کرد.

اینک که بطحایی عزم بهارستان نموده و چرخ وزارتخانه بدون وزیر می چرخد ،تحلیل های متفاوتی صورت می گیرد ؛برخی که می گویند تا انتصاب وزیر جدید، هر تصمیمی برای تغییر در آموزش وپرورش استان ابتر است و برخی نیز به معاونین وسرپرست دلخوش کرده وامیدورانه طرح تغییر در مدیریت را پی می گیرند ،البته بدون پیش بینی  دردسری به نام نماینده ای که تمام قد حامی ماندن رستم زاد بر صندلی مدیریت آموزش وپرورش استان است .

ما هم همچنان منتقد جناب مدیرکل با تمام حاشیه های کماان ماندگارشان باقی مانده ایم ،مدیرکلی که بدون چشم انداز و نگاه به فردا ،فقط به ماشین امضا وابزار قدرت نمایی افرادی بیرون از دستگاه تبدیل شد،معاونین ومدیران را ناخواسته تغییر ومنصوب کرد،به دلسوزی دلسوزان وقعی ننهاد ،امروز هم بایستی چوب مشاوره های غلط دور وبری های حاشیه دار خود را بخورد ،البته مراد ما حمایت بر بقای وی نیست ،نگرانیم  که آموزش وپرورش از چاله به چاه سقوط کند ،تیمی که در کمین صندلی اداره نشسته چه بسا با سیاسی کاری وباند بازی خود ،بلایی بر سر این دستگاه بزرگ بیاورند که مغول بر سر ایران نیاورد!ما آموزش وپرورش را قوی،کادر ساز ،تاثیرگذار ،بدون حاشیه ،کلی نگر ومستقل می خواهیم ،آموزش وپرورشی که محور باشد نه دستگاهی سیاسی وماشینی برای رای سازی افراد خاص !چه با رستم زاد چه بدون رستم زاد!!

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
منتظر
|
United States
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
این دفاع تان از رستمزاد روا نیست، زیرا نقد نوشته های قبلی خودتان است. حال آموزش و پرورش خوب نیست و در دست بانوان یمین و یسار رستمزاد و معاونان نا کارامدش به کما رفته است. جناب اسدی تغییر خوب است و حال هر کسی بیاید. رستمزاد ضعیف در دست فرهادی و دشتکی بدرد فرهنگیان نمی خورد. او از خود خورده است از روزی که جمالی را زد و شیروانی را آورد و مردانگی نمرد، از روزی که جایدری را زد و کلانتری را آورد هیچ کدام از این ها تبدیل به احسن نبود بخیال خود دفع خطر کرد در حالیکه دوا را رد کرد و درد را خرید. تیم ناصری و مومنی هم حق دارد بفکر خودشان باشند تا کی باید زیر دست ضعیف کار کرد.احساس میکنم این نوشته کار مشاوری در درون اداره کل است که از تیم کنونی شهرستان ضربه خورده است بگمانم شما از مشاوره دوستان قبلی قدیمی استفاده کنی بهتر است حداقل منصف بودند. پایدار باشید
مانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
سلام
اتفاقاتنهاعملکردشاخص و قابل دفاع رستم زاد که بسیاری ازفرهنگیان رابه سکوت برده وسایرضعفهای رستم زادراپوشانده اخراج عنصری مانندجمالی بود.
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
باسلام
جدای از اخلاقی بودن وپاک بودن آقای رستم زاد بایستی بدانیم که جایگاه مدیریت جایگاه حساسی است وهر مدیر هم با یستی حداقل یک برنانه ای داشته باشد که آن را چراغ راه خود ومجمه کند که آقای مدیر کل فاقد این برنانه وبودن هیچ گونه چشم انداز وارد این عرصه شد وبهرهمین خاطر بزرگترین ضربات را برپیکر نیمه جان اوپ زردانتصابات شتابزده از شیروانی بزرگ وعدم ماندگاری وی تا آوردن شیروانی کوچک عدمدتسلط او برمائل مالی تا خانم تیژه وعدم ماندگاری او واز جولان دادن خانم اسلامی وخروج نا به هنگام جایدری وتغییر جمالیرکه می توانست نکته مثبتی در مدیریت مدیر کل باشد اما با عدم تحمل تبدیل به فقطه ضعفی برای اوشد واز انتصابات فلهدای روسای داخلی ادارات اداره کل که سالها منتظر مانده بودن اما در زمان رستم زاد خیلی راحت به ریاست ادارات داخلی رسیدن واز خروج با معنای فرج الهی ورحیمی و... گرفته تا انتصابات با حاشیه وسفارشی مدیران شهرستانی بخصوص معامله نماینده حوزه جنوب اینها وصدها ایراد دیگری که مجال پرداختن به آتها نیست حکایت از عدم تسلط جناب مدیر کل به اوضاع واحوال آوپ دارد فلذا وقتی این موارد در سطح کلان هست در واحدهای آموزشی ومناطق دوردست بدانید کهرچه اوضاعی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
آموزش و پرورش استان نیازمند تحول و جریان خون تازه ای است و تغییرات لازم و ضروری است. مدیران از خود اختیار ندارند و لابی و دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها شایسته سالاری را به کما برده. ما نیازمند نمایندگانی هستیم که دید و نگاه بلندی داسته باشند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
جمالی یکی از افرادی بود که ۴ سال اموزش و پرورش به خصوص دهلران را پر حاشیه کرد کسی که اگر انتصابی در دهلران می شد باید از طایفه او بود و تنها کار مثبت رستم زاد حذف عناصر حاشیه ساز بود
بی ریا
|
France
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
آقای استاندار لج نکن و به خاطر رییس دفتر گذشته ات
و انتخابات آینده ایشان آموزش و پرورش از اینکه خرابه خرابتر نکن
پدر من لج نکن اوضاع خرابه خراب ...
یه کسی بیار استقلال آموزش و مرورش حفظ کنه.
آفای رستمزاد دیگه ول کرده امورات ببین چه کسانی تصمیم می گیرن براش.
آقای رستم زاد اگه میخواد موفق بشه و از حاشیه بیاد بیرون معاون پر حاشیه اش برکنار و فرد کارامد و تونا به جاش بیاره.
اگر این کار بکنه که بعید می دونم.
خود دانی ما که گفتیم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
جمالی نیروی ناکارامد یه گواه همه فرهنگیان است
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
رستم زاد از روز اول اشتباه کرد که برای مدیرکل شدن دست به هر خاروخاشاکی زد تا نظر نمایندگان را جلب کند وبا رانت پسر عموی خود دربیخ گوش استاندار به این کت مدیرکلی که فوق العاده بر تنش گشاد بود برسد .در یک سال واندی که از مدیریت جناب رستم زاد می گذرد حال آموزش وپرورش استان بد بود بسیار بدتر شد بی برنامه بودن ،روزمرگی ،منفعل بودن وبه حراج گذاشتن استقلال آموزش وپرورش ودادن عنان تصمیم گیری وانتصابات به یک باند تمامیت خواه وخودمحور که از قبل خودش عضو آن تشکیلات بوده از ویژگیهای مدیریت ایشان است.
تغییر معاونین حق هر مدیر دستگاه است که تیم همراه خود را منصوب کند در صورتیکه از حداقل توانمندی وتجربه برخوردار باشد .همین اقای شیروانی ۶ماه سابقه در یک منطقه کوچک داشته که ان هم با رانت برادرش که مشاور وتصمیم گیرنده مدیرکل قبلی بود وبرای این معاونت مهم باز هم با استفاده از رانت همان باندی که اشاره گردید منصوب شد که در طول یکسال گذشته بود ونبود ایشان در این جایگاه تاثیر گذار وکادر ساز خیلی تفاوتی نداشته است.جالبه همین الان هم همین آقای معاون منفعل ومحافظه کار با استفاده از نفوذ فامیلی گروهی موسوم به انجمن که هیچ وقت نماینده اقلیت فرهنگیان هم نبوده اند ومشاور سنگین وزن نماینده به مدیرکلی که بیشتر ین هزینه وحاشیه را به جهت ناتوانی معاونش برگرده اش سنگینی می کند را دور زده وسودای مدیرکلی وتکیه بر جای کسی دارد که خودش کرد.خودکرده را تدبیر نیست
خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
به عنوان یک فرهنگی عملکردمدیرکل رابسیارضعیف می بینم مخصوصادرانتصابات که افرادی ناتوان تروضعیف تروبعضامشکل داررادرسمتهای اداره کل منصوب کردافرادی راازنزدیک میشناسم که برای مدیر مدرسه هم صلاحیت اخلاقیشان تایید نمیشود ولی دراداره کل مشغولند.مدارس انگارجدای ازآموزش وپرورشند آقایان مشغول بازی های سیاسی اند ومدارس به حال خودرها شده اند بنده دریکی ازمدارس دخترانه که ظاهراجزوبهترینها بوده معضلاتی همچون روابط بسیار بین دختران وجنس مخالف ،مصرف سیگاروالکل درمدرسه،تیغ زنی اکثردانش آموزان دختریک کلاس و....رابه عینه شاهدبودم واینکه عنان اداره مدرسه ازدست کادرمدرسه خارج شده وآمدزش وپردرشی ها مشغول جنگ قدرتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
رستم زاد که هیج شباهتی به اسمش ندارد واسیر قطامهای سیاسی و انسانی شده مرد و مشاور جامانده از قافله اش هم از سکوی تابناک نمیتواند مانع مرگ مدیریتش شوند
عبداله
|
United Kingdom
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
من همان روز ز فرهاد طمع ببریدم
که عنان دل شیدا به لب شیرین داد
کشتی آموزش وپرورش با مدیریت پریش احوال جناب مدیرکل و تیم مستأصل ایشان سال و اندی است در ساحل خرابی ها لنگر زده و زخم بستر گرفته است و راه علاجش مدفون کردن این تفکر پیشا وپسا حاکم بر آن است.

زمانی که آقای اسفند بر کرسی فرهنگ به ناحق تکیه زد دل انسانیت به بار سنگین غم نشست و امید همگان ناامید از تعالی آموزش وپرورش شد

هنگامی که رد پای تعدی جناب بختیار خان کرم الدوله در تصمیمات آموزش وپرورش از نقطه ی آن تا کلمه وسطر سطر متن آن هویدا شد آموزش وپرورش فاتحه هایش خوانده شد

هنگامه ای که جناب فرهادی بابادی بر عرش برین ایلام ساطع شد و مدیران و کارگزاران صدیق ما الخصوص و بالویژه آموزش وپرورش در مقابل خواسته های غیر قانونی و غیر منطقی آن جوان بخت یار بختیاری به لکنت افتادند خون به دل دل از تعلیم و تربیت کندند آن منصفان معلم و جامعه معلمی

آن زمانی که آقای اسفند برای پشت گرمی خود فوج فوج اهالی محترم زادگاهش ایل غیور خزل را بر مناصب کارگری تا کارشناسی گماردند طمع از نام و نان نای آموزش وپرورش بریده شد.

وآن زمانی که آقای اسفند هرآینه با ذربین تیزبین بیگانگان به آموزش وپرورش، نیروهای کارآمد را با داس نامهربانی درو کرد و آنان را بر بافه های نابرابری به هوای حمایت جلال خان میرزا بیگ و مشاور امین الاعتماد وی و به قول خودشان حمایت بی قید و شرط امام شهرمان که تردید وتامل انگیز است.چون وی حامی ظالم و ریاکارنیست.نشاند دل اهالی فرهنگ از آموزش و پرورش کنده شد.

والبته هر آن و دم و ثانیه ای در دم و بازدم بر آموزش وپرورش نحیف شده با سکانداری مدیرکنونی می رود ظلم و ستم بزرگی است که هم نماینده عالی دولت وهم همه ی حامیان متعصب این مدیر مدیون خون شهدا و قیامت وروز داوری هستند.

پس ای وجدان های بیدار و آهای آدمای بر ساحل انحراف آموزش وپرورش بی تفاوت نشسته غرق تماشایی کاری کنی تا نجات یابند کودکان غرقاب در این دریای طوفانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
این قضاوت نادرست است توان و رایزنی جمالی با رستمزاد قابل قیاس نیست و مهمتر از این کار عملکرد ناجوانمردانه رستمزاد است که در حق دوستانش که کمکش کردند و شد مدیرکل نامردی کرد بخاطر همان معاون خنثی توی مقاله که حالا در هر دو طیف نفوذ کرده و دنبال مدیرکلی است او هم با مجموعه مخالف رستمزاد هست هم معاون ایشان است ادم چقدر باید حزب باد باشد که با این پارادوکس تفکری بفکر ارتقا باشد. تازه ایشان که دشمن قسم خورده قسمت شمالی سیروان است و حاضر نیست از اون افراد در مجموعه اش استفاده کند. ختم کلام از این نمدی که مشاور وزین می بافد کلاهی برای معاون مالی که هنوز ابلاغش تایید نشده در نمیاد. جلا هم یاران بانفوذش را بخاطر همین رفتار دوگانه از دست داده و می دهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اقای اسدی تاثیری ندارد این مدیرکل بزودی رفتنی است چون ناتوان است هم خود و هم تیمش البته اگر بشود اسمش را تیم گذاشت چون بیشتر تیم بختیار و زمانی است اسفندیار فقط به این دو و فرهادی مرحوم می گفت چشم و همچنان می گوید. حیف از میرزایی که ظرفیت معلمان شیروانچرداول را با این گزینه نابود کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
بدابه حال آموزش وپرورشی که به جای تعلیم وتربیت مشغول جنگ قدرت گشته ویه عده ناتوان ومشکل دارحاکم برآن ای کاش آقای دادستان فقط یک موردازتخلفات گسترده این حوزه رابررسی کندوببیند دراین حوزه چه میگذرد.
سکوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
آقای رستم زاد فکر
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
من اين ظلم به معلمين و مردم ايلام ،غرق شدن آموزش و پرورش درطوفاني سهمگين مي بينم كه جناب سليماني دشتكي استاندار ايلام ناخداي اين كشتي در اين وضعيت طوفاني است ،سليماني دشتكي اگر ناخداي خوبي براي اين كشتي طوفان زده بود خوب امروز نمي بايست به حال آموزش و پرورشي گريست كه توانمند ترين نيروها را درمديريت خود تجربه كرده و در همه دوارن ها منهاي اين دوره جزء آموزش و پرورش هاي موفق به شمار مي آمد .آقاي استاندار،حضرات نمايندگان وقتي جايگاه بزرگي به مانند اموزش و پرورش به فرد كوچكي مانند رستم زاد واگذار مي كنيد ،وقتي شاخص شما هابراي انتخاب رستم زاد سوء استفاده براي تبديل آموزش و پرورش به ستاد انتخاباتي خود ،انتصابات حزبي و قبيله اي ، واگذاري زمين هاي آموزش و پرورش به شهرداري و مسكن و شهر سازي و غيره و ذالك است ،وقتي مديركل آموزش و پرورش را با خدمتگزار و نوكر دفترتان اشتباه گرفتي و شأن منزلت آموزش و پرورش را تا به اين حد پايين اوردي اين مقصر رستم زاد نيست ، رستم زاد همين است كه هست ،اين مقصر شماييد كه ورير را مجبور به اين انتصاب كردي ، اين مقصر شماييد كه آموزش و پرورش را به اين روز رسانديد,جناب والي آقاي دشتكي فرداي قيامت در مقابل عملكردت در برابر اين همه معلم و دانش اموز مديون ومسؤليد، اگر معلمان و مردم ايلام نمي توانند شما را در دادگاهي ماخذه كنند بدان كه دادگاه الهي در پيش است ،شما بيشتر از رستمزاد و نمايندگان مقصريد و هنوز هم به اين تقصير اصرار داريد و وضعيت بررخي آموزش و پرورش استان را مشخص نمي كنيد .من متاسفم كه هر روز بايد شاهد خبرهاي ناگواري از آموزش و پرورش استان باشم و با اين روحيه در كلاس درس حاضر شوم ، من متاسفم براي اين آموزش و. پرورش صدردصد ناتوان وسياسي و قومي و قبيله اي ،من متاسفم براي اقاي اميني فكر مي كند چون خود با قبيله اي وارد مجلس شد دنبال ضعيف ترين فرد حتي از رستم زاد ضعيف تر براي اموزش و پرورش است من متاسفم براي ميرزايي كه همچنان مي خواهد اموزش و پرورش را قرباني اختلاف خود و استاندار نمايد ،مردم بدانند طراح اختلاف بازي استاندار و ميرزايي و بازي رستم زاد در دو طرف ،بازي بيش نيست كه طراح آن شخص آقاي كرم بيگي دوست استاندار و رفيق مير زايي است ، معلم ها ، فرهنگي ها و همكاران ارجمند براي اين اموزش و پرورش مجلس فاتحه و ختم بذاريد و وزير آموزش و پرورش را به اين مراسم دعوت كنيد تا ديگر پرونده تعليم و تربيت را در استان ايلام در خاك دفن كند و بر روي ان ياسين و تلقين بخواند.
الفاتحه مع الصلوات
Vahid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
با سلام به شما جناب اسدی عزیز
مطلب تحلیلی جنابعالی را خواندم و ازبخش هایی از آن بهره بردم اما ای کاش کمی ریشه های زوال آ پ را علمی تر وعالمانه تر بررسی کنید.چه اشکال دارد در این تاریکسرای بی روزن چراغی به دستتان باشد تا کنجی ازبزرگترین وزراتخانه و متعاقب آن اداره ی کل روشن تر جلوه کند.
وزارتخانه ای که بطحایی وزیرش باشد باید رستم زاد و جمالی و...مدیرش باشند.مگر همین جناب بطحایی که ناگاه قالب تهی کرد و ناباورانه وزارت را جا گذاشت معاون وقت پشتیبانی نبود ودر زمان او میلیاردها تومان پول از صندوق ذخیره به یغما نرفت؟ به فرض پاک دست بودن ایشان سوء مدیریشان را چه کسی پاسخ می دهد؟آیا این شخص شخیص باید وزیر می شد؟
شهید چمران می فرماید:"می گویند تقوا از تخصص لازم تر است آنرامی پذیرم اما می گویم:آن کس که تخصص ندارد و کاری می پذیردبی تقواست."
این جمله حکیمانه امروز مصادیقی عینی دارد که جمالی و رستم زاد نمونه ی بارز آنند.
مدارک این دو مدیر را بررسی کنید و.پست هایشان را ایضا ببینید چه ربطی بین مدارک و مدیریتشان است.
رستم زاد با رشته ژنتیک و جمالی با رشته ادبیات عرب!!
مگر آقای جمالی چه تخصصی دارد که معاون مالی باشد و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان.نه هنری نه یک برگ نوشته در کیهان بچه ها حتی.
بروید ببینید ایل غیور کرد از دست ایشان و هم تبارنشان که مدیر بوده اند چه کشیدن. بررسی کنید پسراین آقای جمالی که سهمیه ی موسیان داشت چطور بدون یک روز خدمت در آن منطقه محروم در زمان معاونتشان به ایلام آمد.
چرا این همه فرهنگی متعهد و باسابقه توان آمدن به شهر ایلام راندارند.
رستمزاد از مهمترین توان معلمان یعنی قدرت سخنوری محروم است.اودر هنگام حرف زدن عنان از دشتش می رود و توان خواندن یک متن نوشته شده ندارد.
روز معارفه ی ایشان روز سیاه برای فرهنگیان ایلام بود.اف براین انتصاب نامیمون.
انتصابات ایشان را در حوزه معاونین نمونه ای از عدم درک ایشان از حوزه ی کاری معاونین اداره است.
ایشان چون زورقی زهوار در رفته در دریای متلاطم رها شده است.ودر دست نمایندگان گژ می شود و مژ میشودتا در خشونت صخره ها اداره ی متبوعش را ویران کند.
رستمزاد با انتصاب برادرش،حسن رستمزاد ،به عنوان فرماندار آستارا جناب کلانتری برادر حسین کلانتر را برمسند معاونتی می نشاند به قول لرا: بی براری کوشتمه.

جمالی به فرمان نماینده و مشاورش حذف میشود تا ارگان دیگری که کارش تخصص کودک است از تششعشات آپ بی بهره نشود مدیر متخصصش برداشته شود وآن اداره مظلوم هم ویران شود.
این مدیریت حاکم بر آموزش و پرورش است.
کجایند ادارات مسئول که به این همه مطالبه پاسخ دهند؟ چرا در برابر این زور گویی ها چشم بسته اند و سکوت کرده اند.چرا وجدان بیدار در خواب غفلتند.

کسی هست از رستم زاد بپرسد اضافه کار نیروهای اداری در دوسال متمادی کجا رفت؟
عدم توان رستمزاد و معاون اداری _ مالیشان سبب شد علاوه بر ماموریت، اضافه کار نیروهای خدوم و زحمت کش چیزی معادل ده ماه در دوسال پرداخت نشود.
اعتبارات استان در محاق قرار دارند.و معلوم نیست استاندار محترم کی می خواهد به بازیش در بزرگترین نهادفرهنگی پایان دهد. و شر قومیت گرائیش را از استان کم کند؟
دلسوزان آ.پ چاره ای بیندیشید قبل از اینکه بیشتر از این شاهد افول وویران شدن این ارگان فرهنگ ساز وآینده ساز باشیم
Vahid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
با سلام به شما جناب اسدی عزیز
مطلب تحلیلی جنابعالی را خواندم و ازبخش هایی از آن بهره بردم اما ای کاش کمی ریشه های زوال آ پ را علمی تر وعالمانه تر بررسی کنید.چه اشکال دارد در این تاریکسرای بی روزن چراغی به دستتان باشد تا کنجی ازبزرگترین وزراتخانه و متعاقب آن اداره ی کل روشن تر جلوه کند.
وزارتخانه ای که بطحایی وزیرش باشد باید رستم زاد و جمالی و...مدیرش باشند.مگر همین جناب بطحایی که ناگاه قالب تهی کرد و ناباورانه وزارت را جا گذاشت معاون وقت پشتیبانی نبود ودر زمان او میلیاردها تومان پول از صندوق ذخیره به یغما نرفت؟ به فرض پاک دست بودن ایشان سوء مدیریشان را چه کسی پاسخ می دهد؟آیا این شخص شخیص باید وزیر می شد؟
شهید چمران می فرماید:"می گویند تقوا از تخصص لازم تر است آنرامی پذیرم اما می گویم:آن کس که تخصص ندارد و کاری می پذیردبی تقواست."
این جمله حکیمانه امروز مصادیقی عینی دارد که جمالی و رستم زاد نمونه ی بارز آنند.
مدارک این دو مدیر را بررسی کنید و.پست هایشان را ایضا ببینید چه ربطی بین مدارک و مدیریتشان است.
رستم زاد با رشته ژنتیک و جمالی با رشته ادبیات عرب!!
مگر آقای جمالی چه تخصصی دارد که معاون مالی باشد و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان.نه هنری نه یک برگ نوشته در کیهان بچه ها حتی.
بروید ببینید ایل غیور کرد از دست ایشان و هم تبارنشان که مدیر بوده اند چه کشیدن. بررسی کنید پسراین آقای جمالی که سهمیه ی موسیان داشت چطور بدون یک روز خدمت در آن منطقه محروم در زمان معاونتشان به ایلام آمد.
چرا این همه فرهنگی متعهد و باسابقه توان آمدن به شهر ایلام راندارند.
رستمزاد از مهمترین توان معلمان یعنی قدرت سخنوری محروم است.اودر هنگام حرف زدن عنان از دشتش می رود و توان خواندن یک متن نوشته شده ندارد.
روز معارفه ی ایشان روز سیاه برای فرهنگیان ایلام بود.اف براین انتصاب نامیمون.
انتصابات ایشان را در حوزه معاونین نمونه ای از عدم درک ایشان از حوزه ی کاری معاونین اداره است.
ایشان چون زورقی زهوار در رفته در دریای متلاطم رها شده است.ودر دست نمایندگان گژ می شود و مژ میشودتا در خشونت صخره ها اداره ی متبوعش را ویران کند.
رستمزاد با انتصاب برادرش،حسن رستمزاد ،به عنوان فرماندار آستارا جناب کلانتری برادر حسین کلانتر را برمسند معاونتی می نشاند به قول لرا: بی براری کوشتمه.

جمالی به فرمان نماینده و مشاورش حذف میشود تا ارگان دیگری که کارش تخصص کودک است از تششعشات آپ بی بهره نشود مدیر متخصصش برداشته شود وآن اداره مظلوم هم ویران شود.
این مدیریت حاکم بر آموزش و پرورش است.
کجایند ادارات مسئول که به این همه مطالبه پاسخ دهند؟ چرا در برابر این زور گویی ها چشم بسته اند و سکوت کرده اند.چرا وجدان بیدار در خواب غفلتند.

کسی هست از رستم زاد بپرسد اضافه کار نیروهای اداری در دوسال متمادی کجا رفت؟
عدم توان رستمزاد و معاون اداری _ مالیشان سبب شد علاوه بر ماموریت، اضافه کار نیروهای خدوم و زحمت کش چیزی معادل ده ماه در دوسال پرداخت نشود.
اعتبارات استان در محاق قرار دارند.و معلوم نیست استاندار محترم کی می خواهد به بازیش در بزرگترین نهادفرهنگی پایان دهد. و شر قومیت گرائیش را از استان کم کند؟
دلسوزان آ.پ چاره ای بیندیشید قبل از اینکه بیشتر از این شاهد افول وویران شدن این ارگان فرهنگ ساز وآینده ساز باشیی
Vahid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
با سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اسدی عزیز
بنده به عنوان یک فرهنگی که عضوی از اداره بسیار بزرگ آموزش و پرورش میباشم نظرم اینه که جناب رستم زاد در رابطه با مدیر کلی آموزش و پرورش استان بسیار ضعیف بوده و از استاندار محترم انتظار چاره ای درمورد این موضوع میباشد
ملکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
در این شرایط و بحران مالی و نوسانات مدیریتی کلان، اداره کل آموزش و پرورش استان با دستان خالی و به لطف مدیریت جناب رستم زاد عملکرد خوبی در بین فرهنگیان داشته است.
اقای رستم زاد شخصیت اخلاق مدار و که با استفاده از افراد جوان و علمی و درستکاری همانند آقای شیروانی و سایر معاونتها موفق عمل نموده است، در استان ما بعضی افراد که بعضا خارج از اموزش پرورش هستند با اهدف مشخص دست به این نوشتار می زنند اما ان چیزی که اشکار است دیدگاه انان با اکثریت فرهنگیان در تضاد است.
انصاف نیوز
|
United Kingdom
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
سلام .نوشته ها چون از مجرای فکری نگارنده تراوش می کند اگرنیک و واقع گرایانه باشدحدیث صحیح و حسن است و اگر بر مدار غیر واقعی با چاشنی حب و بغض نفسانی باشد جزو ذنوب الکبائر هستند و فاعل آن بی تردید مستوجب آتش این جهانی آن جهانی است.در همین رهگذر برخی از مطالب مخاطبین این مطلب حقیر رو وا داشت تا آن چه حق است و بر انصاف باز گویم.

اول : تذکرات و تهدیدات عاملان پشت خط برخی کامنت ها بر نا کارامدی و رفتارهای غیر اداری و اجتماعی آقای مدیرکل و ایستایی آموزش و پرورش استان با اندیشه ی تهی از تصمیمات عقلایی و خردمندانه ایشان کاملا بجا و مبرهن است بر اهالی فکر و اندیشه به ویژه فرهنگیان فرهیخته و کارشناسان حوزه ی نظام تعلیم و تربیت.و بیش از هرچیزی ضرورت اصلاح و حتی تغییر در سیستم نیروی انسانی در گام نخست در آموزش وپرورش استان احساس می شود.

دوم : اگر خدا را فقط ناظر بر کار واعمال خویش بدانیم و منصفانه بر باور آن چه اعتقاد داریم بگوئیم و بنویسیم باید به صراحت اعلام کرد آقایان شیروانی از جمله سالم ترین و باشخصیت ترین و قانون گرا ترین نیروهای موجود در آموزش وپرورش بوده و هستند و مهم ترین دلیل این مدعا عملکرد و رفتار اجتماعی و اداری آنان در گذشته و حال است که میدان باز وفراخ و وسیع است بر کسانی که یک لحظه خدا را ناظر خویش می بینند و بروند و تحقیق وتفحص نمایند و آنچه را در انبان تاریک فکر خویش می پرورانند با اهرم حقیقت برای افکار عمومی تبیین نمایند. پس انصاف را یار خویش گیریم و قضاوت کنیم.

سوم: خروج معاون آموزش متوسطه قبلی منصوب آقای مدیرکلعلی رغم میل باطنی خودش پیام بزرگ و آشکاری داشت که خیلی از حضراتی که اکنون در آن سوی خط کامنت ها سنگر به شلیک افترا و تهمت و و حروف اضافه گرفته اند و هویتشان معلوم و اظهر من شمس است علت آن را همان مواقع متوجه و ملتفت شده بودند پس چرا اکنون اخلاق و اعتقاد را از سر خود وا می کنند و به ناحق و ظالمانه حکم می دهند .توصیه می کنم این افراد هتاک و معلوم الحال بسط و بساط خویش را جمع نمایند و گرنه شک نکنند در آینده نزدیک مردم آنان را خوب جمعشان خواهند کرد.

چهارم : لا تقف لیس لک به العلم تعجب می کنم از کسانی که هیچ اطلاع موثقی از مخلین آموزش وپرورش ندارند همان های که زمینه ی عزل جمالی و جایدری و شریفی و جهانی و...را رقم زدند ولی کورکورانه وبه تحریک دشمنان بزرگ این دستگاه عظیم توپ کج خیم خویش را هراز گاهی به میدان برخی از تشکل های قانونی معلمان می اندازند درحالی که با قاطعیت اعلام می گردد نه مدیرکل مشاورت از آنان می گیرد نه آنان ارتباطی با ایشان دارند.البته این اتفاق بخاطر سعایت و دو بهم زنی های افراد خاصی است که همگان می شناسید و تز نامبارک آن ها بشو بلوا و تخریب و تفریق بین نیروهای ارزشمند فرهنگی وسیاسی و...است.اگر راست می گویید بیایید رفتارشناسی حاشیه های آموزش وپرورش و اصلا کل استان کنید وبه مردم فهیم گزارش دهید تا ماهیت های به ظاهر بزرگ و لی پوشالی این جماعت بر آنان روشن گردد تا چند بار از سوراخ خطرناک آن گزیده نشوند

پنجم : به قول ملک الشعرای بهار شیخ مست و شحنه مست و کشور رفته ازدست . واقعیت این روزها ی آموزش وپرورش متناسب با این عبارت بهار است که آموزش و پرورش رفته ازدست .حالیا دلسوزان نظام و طلایه دار ان نظام تعلیم وتربیت خود آتش به اختیار فکر چاره نمایند چون که آن چنان معلوم است نه نماینده دولت ، نه نماینده مجلس و نه وزیر ونازیر در فکر دانش آموز و فرهنگی ومعلم نیستند و بیش از آنکه دغدغه ی این وضعیت اسفناک امموزش وپرورش باشند به فکر کرسی های خویش اند.
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
برادر عزیزشوربختانه مافرهنگی هستیم ودردمندودردمندتراینکه بازهم قراراست این بازی معاون به جای مدیرتکرارشود واگرقرارباشد ناتوانی به واسطه شیروانی بودن ورانت میرزایی مدیر کل بعدی شود بخوانید فاتحه بعدی رابلندتر وسوزناک ترودفن کنید تعلیم وتربیت رادراستان ایلام
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
شماخسته نمیشی مسئولیتت خیلی سنگینه هم اونجاازخودگذشتگی می کنی و.......... هم اینجامیای میگی همه بدن ماخوبیم غیرفرهنگیا نظرمیدن!!!آره توخوبی ماهم غیرفرهنگی هستیم چون دیگه شان ومنزلتی برای مافرهنگیان نذاشتین گندهمه چی رودرآوردین ازفرهنگی بودن خجالت کشیدم وقتی مادر دانش آموز دختری اومددفتروگفت نگران دخترشه توکلاسشون بچه ها مشروب وسیگارآوردن کادردفترهم بهترین راه حل روانکارماجرا دیدن .من ازنزدیک نابودی یک نسل رودرقطع کوچک یک مدرسه می بینم ولی اون بالا هرسال یکی ناتوان ترازقبلی بارانت میادبالاسر این دستگاه که عملا ازکارافتاده استانداروآقای میرزایی که بیشترین نقش روداشتن درپیشگاه خدا ومردم مسئولن .باآوردن فردی ناتوان ترکه باعلم به ناتوانیش اول معاونش کردین والان سودای جای مدیرکل راداردبیش ازاین تیشه به ریشه آموزش وپرورش نزنید.به خداوکترمردم سیروان هم راضی نیستند بیش ازاین به یک خانواده امتیازبدهید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
با تشکر از آقای اسدی
آقای اسدی این آقای رستم زاد اشتباهی مدیر کل شدند خدا برای بانیانش نسازه استاندار تا قبل از عید به شدت میخواست ورش داره ولی به خاطر حمایت یک چهره معنوی در استان که همه میشناسن کنار آمد اخه رستم زاد همشهریشه و افت برای قبلیه داره او رو کنار بزارن هرچه حزبش مخالف ایده اش باشه . هر چند که خود این چهره معنوی می دونه که چقد این مدیرکل ضعیفه و چقد هم.... پیش دوستان میگه من حمایت نمی کنم ولی زیر به زیر به استاندر زنگ می زنه اگه ورش داری .......اما از تخلفات این گروه براتون بگم فقط برید لیست خرید خدمات و بکار گیری نیرو در آموزش و پرورش ببنید از فک وفامیا رستم زاد زن روابط عمومی زن رییس دفتر استاندار اقای رستم زاد دختر مشاور وزین میرزایی کرمبیگی و ..... ولی ما معلمانی دارین داری چند فرزند بیکارن ولی حتی نتونستن یکیشون وارد اموزش و پرورش بکنند.
راستی از حضور همیشگی معاون تربیت بدنی در استانداری و دیدار با معاونین استاندار و مدیران کل استانداری برای رایزنی و ماندگاری خود و رستم زاد و دادن هدیه کارت لاکچری به استاندارو معاونینش به بهانه طرحهای مختلف و ..... بازرسی استان وارد عمل بشن اگر انها هم منفعل نشده باشن . خلاصه فساد لایه لایه این اداره کل گرفته و خدا رحم کند به دانش اموزان که اینان برنامه ریز آن هستند.
تمام مطالب عین واقعیت است کو گوش شنوا .. آقای استاندار که معمولا تعطیلات در تفرجگاه جهانگیر خان رستمزاد کباب میل می کنی یه کم چشمات وا کن
می دونی چی پشت سرت چی می گن این آقایان . می گن تو استاندار ی هرکس یه قیمت داره استاندار هم همینطور... یه کاری کن این موضوع خودت جمش کنی تا قبل ازاینکه ابروت بره... معاون همه کاره اداره کل اعتبارات فرستاده مدارس انهم مدیران نور چشمی و از انجا پولش صرف حفظ رستم زاد می کنه برید خودتان بررسی کنید ...اعتبارت میلیاردی که باید هزینه دانش آموز بشه صرف .......
از ما گفتن بود و .....مهم نیست رستم زاد برود یا نرود مهم این است که آموزش و پرورش بر روی ریل برگردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
آقای اسدی چیزی گفتم عین واقعیت بود انتظار دارم این نظر رو در سایت بزاری تا مردم بدونند اوضاع چه خبره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
بقیه اسامی افرادلیست خرید خدمات روهم بررسی کنید هم توایلام وهم چرداول به نتایج جالبی میرسید باورتون نمیشه نمیتونید کسی روخارج ازدایره همسران واقوام آقایان پیداکنید رانت وپارتی بازی ازاین بیشتر
خانم حیدری
|
United States
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
برای نابودی یک ملت نیازی به حمله‌ی نظامی و لشکرکشی نیست !
فقط کافیست سطح و کیفیت آموزش را پائین آورد و به دانش‌آموزان اجازه‌ی تقلب داد !
مریض به دست پزشکی که تقلب می‌کند خواهد مرد.
خانه‌ها به دست مهندسی که موفق به تقلب شده ویران خواهد شد.
‏منابع مالی در دست حسابداری که موفق به تقلب شده، از دست خواهد رفت.
انسانیت به دست عالم دینی که موفق به تقلب شده می‌میرد.
عدالت به دست قاضی‌ای که موفق به تقلب شده ضایع می‌شود ...

سقوط آموزش و پرورش = سقوط یک ملت


آقایان /خانم ها ...عالی جنابان...وکلا ..‌‌..دولتی ها ...آموزش و پرورش در ایلام نفس های آخرش را می کشد
بیایید نجاتش دهیداگر قبول داری روز داوری
فساد اداری
فساد اجتماعی و اخلاقی
آسیب های چالش انگیز درون ادارات و مدارس

افت شدید تحصیلی و افزایش روابط سو اخلاقی بین پسران ودانش آموزان
ورود نیروهای غیرمتخصص و غیر متعهد در قالب برون سپاری در آموزش وپ از اصحاب و اقوام آقای مدیرکل و اطراف و اکناف ایشان

ریخت وپاش اعتبارات مالی آموزش وپ و واریز آن در قالب فصل ۵ به مدارس با مدیران آشنای خود و باز گرداندن آن برای هزینه کرد عسل و روغن و ....برای ماندگاری مدیر و معاونین به ویژه معاون معروف آقای مدیر
انتصابات خانوادگی و ایلی در ادارات به ویژه حوزه اداره کل چون روابط عمومی...فنی وکار دانش .... سنجش و امتحانات ...اموزش متوسط و..‌‌.خدمات و پشتیبانی....دستم خسته شد زیادند بیایید ببینی آقای استاندار که گارد حمایت گرفته اید .فردا ی قیامت مسئولید و باید در محضرخدا و شهدا جواب بدی عملکرد بد مدیرانت را

مدیر آموزش و پ ایلام بارها در محافل رسمی و غ رسمی از حمایت امام جمعه شهرمان و نماینده ولی فقیه از خود یاد می کند سوالن این است که اگر این ادعا درست باشد باید خواند انا لله را ..‌‌چون عدالت و امانت داری امام جمعه رو زیر سوال خواهد برد .هرچند بعید دانم این گونه باشد ولی خواهشا دفتر نماینده ولی فقیه به این مواضع واکنش نشان دهد وتکلیف افکار عمومی را روشن نماید.

آموزش وپرورش و رمق های آخر ش را دریابید نگذارید خاموش شود چون جامعه به تبع خاموش می شود و ....
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
سلام وخداقوت به جناب اسدی
در نوشتن مطلبی باید خدا را در نظر بگیریم که بدون حب وبغض باشد
برعملکرد آ.پ نقدهایی جدی وارد است
ولی وجدان خودتون را زیر سوال نبرید حاج آقا کریمی تبار امام جمعه متواضع ومردمی هیچ گاه حمایتی از آقای رستم زاد چه در خفا وچه آشکار نکرده ونمیکند
کاش تمامی مسولین استان مانند این مرد خدا باشند پاکتر ومردمی تر ازایشان کم پیدا میشود
پس لطفا ایشان را بخاطر آ.پ خراب نکنید
خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
متاسفم آقای رستم زاددرفرصتی یک ساله بابی برنامگی واستفاده از افرادناتوان وبعضا مشکل دارصدمات جبران ناپذیری هم به حوزه شمالی وهم آموزش وپرورش زد.ازآقای کلانتری که باحمایت برادرشان وآقای آذر وآقای احمدی جنوب قراراست مدیر کل بعدی باشدمیخواهیم آدمهای ناتوانی راکه با رانت و...ازدیرباز یاجدیدا به مجموعه اداره کل اضافه شدن وازهرفرصتی برای سواستفاده استفاده کردن دراولین فرصت خارج کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار