استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت؛ با توجه به شرایط منطقه ای و بین المللی حضور رئیس جمهور در ایلام بسیار مهم است.
کد خبر: ۷۵۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 12 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه نشست کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری به سفر رئیس جمهور در آینده ای نزدیک به استان اشاره کرد و گفت:سفر رئیس جمهور به ایلام با توجه به شرایط منطقه ای، ملی و بین المللی حائز اهمیت و برای استان بسیار پرخیر و برکت خواهد بود.

وی در ادامه به حضور معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری و مجموعه مدیران این نهاد در استان اشاره کرد و افزود: در این دیدار مقدمات حضور رئیس جمهور در استان بررسی شد و مقرر گردید به زودی کار گروه چهارجانبه ای در نهاد ریاست جمهوری، با حضور مسئولان نهاد، سازمان برنامه و بودجه، استانداری و وزارتخانه های مربوطه برگزار شود و بصورت تخصصی خواسته ها، مطالبات و نیازهای استان در حوزه های مرتبط مورد بحث و بررسی و کار کارشناسی قرار گیرد.

استاندار ایلام در ادامه به فرصت استثنایی برای ارائه طرح ها و پروژه های مهم استان اشاره کرد و بیان داشت: در این سفر وزرای مربوطه و گروه های سرمایه گذار قوی به همراه بنیادها، نهادها و موسسات قوی حضور دارند که این مهم فرصت بسیار مغتنم و مناسبی برای ارائه پروژه های مهم و جذب سرمایه گذاری در استان بوجود می آورد که بایست با برنامه ریزی درست و هدفمند از آن استفاده کرد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار