فرمانده انتظامی ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: طی چهار فقره آتش سوزی، ۱۶ هکتار از مزارع کشاورزان و ۱۷ هکتار از مراتع طبیعی استان در آتش سوخت.
کد خبر: ۷۵۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 13 June 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با پلیس، مبنی بر آتش سوزی در مناطقی از استان، ماموران انتظامی جهت بررسی به نقاط اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: گزارش ماموران انتظامی حاکی از آن است طی ۴ فقره آتش سوزی در مناطق مختلف، ۱۶ هکتار از مزارع کشاورزان و ۱۷ هکتار از مراتع طبیعی طعمه حریق شد.

وی گفت: آتش سوزی در نقاط مختلف استان شامل یک هکتار مزرعه جو، محله بانبرز، ۵ هکتار مزرعه گندم روستای هفت چشمه، ۱۰ هکتار مراتع روستای گلزار، شهر چوار از توابع شهرستان ایلام و ۱۷ هکتار از مزارع و مراتع روستاهای علمدار، کلان وساتیان شهرستان ایوان بوده است.

سردار یاری با بیان اینکه تحقیقات برای مشخص شدن علت و عامل آتش سوزی ها در دست بررسی است گفت: آتش سوزی با حضور به موقع ماموران انتظامی و آتش نشانی، منابع طبیعی و همچنین کمک‌های مردمی بدون خسارت جانی مهار شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با توجه به افزایش بارندگی های اخیر و پوشش گیاهی وسیع از مردم خواست، تا زمان برداشت محصولات کشاورزی از روشن کردن آتش و یا پرت کردن فیلتر سیگار در حاشیه جاده و داخل مراتع خودداری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار