مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام؛
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: با اجرای طرح های اشتغالزایی، پنج هزار شغل در ایلام ایجاد می شود.
کد خبر: ۷۵۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 13 June 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛شکرالله شیرخانی اظهار داشت: با نظارت دقیق بر اجرای طرح مشاغل روستایی، ۸۹ مورد انحراف با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد تومان شناسایی شده است.

وی افزود: از ابتدای طرح ایجاد مشاغل پایدار در جامعه روستایی ۱۷۴ میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده و پیش بینی شده نزدیک به ۵ هزار شغل باید ایجاد شود.

وی ادامه داد: سیستم نظارتی را برای اجرای دقیق طرح ها را برقرار کردیم و ۹۸ طرح که تسهیلات دریافت کرد بودند انحراف داشتند.

شیرخانی بیان داشت: انحراف بین ۱۰ تا ۹۰ درصد بوده است، در حال بازبینی این وضعیت انحرافات هستیم که بتوانیم در جایی امکان وجود داشت طرح ها ساماندهی و جایی که انحرافات قابل ترمیم نیست تسهیلات افراد را به ۱۸ درصد تبدیل کنیم.

شیرخانی همچنین با اشاره به اجرای طرح های عمرانی در بخش های صنعت کشاورزی خدمات در سال جاری از ایجاد مشاغل پایدار در این حوزه ها خبر داد و افزود: توسعه صنایع نفت و پتروشیمی و گاز را در استان و همچنین فعالیت های لرزه نگاری که در میادین نفت و گاز در استان ایلام در حال انجام است.

وی عنوان کرد: فعالیت هایی که در بخش کشاورزی، صنعت، معدن استان صورت می گیرد امسال در حدود پنج هزار شغل از قبال این فعالیت ها خواهیم داشت که نوید خوبی برای جامعه پایدار استان خواهد بود./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار