مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمار رسانه‌هایی را که از ابتدای انقلاب مجوز گرفته‌اند را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۵۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ 13 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از تسنیم، محمدرضا دربندی عصر امروز  در مراسم دهمین سالگرد انتشار روزنامه شهرآرا در تالار شهر شهرداری مشهد اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون 11000 رسانه مجوز گرفته‌اند که 5700 رسانه فعال هستند.

 

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی چند رسانه در کشور مجوز گرفته‌اند؟

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: 4100 رسانه مکتوب و 1600 خبرگزاری غیرمکتوب داریم.
دربندی گفت: در کل کشورهای اتحادیه اروپا، بیش از 30 خبرگزاری وجود ندارد. با توجه به آمار داخلی، می‌توان میزان علاقه مردم ما به خبرگزاری‌ها را دریافت.
وی با اشاره به اینکه ما سیصد روزنامه کشور را به سه گروه تقسیم کرده‌ایم ادامه داد: روزنامه شهرآرا جزو رده نخست و برتر کل کشور انتخاب شده است. این روزنامه  آمادگی هماوردی با رسانه های سراسری را دارد.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شهرآرا شعار شهر امید و زندگی را عملی کرده است. ویژه‌نامه‌های شهرآرا با ویژه نامه‌های روزنامه‌های سراسری قابل مقایسه است.
علی ربیعی، سخنگوی دولت نیز در این مراسم اظهار داشت:مسئله افکار عمومی، سبقه دیرین دارد و برای همه جوامع مهم است.من حیات اجتماعی جامعه امروز و فردا را مرتبط با کنش های رسانه‌ای می بینم.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امروز هر ایرانی با یک کپشن، رسانه است خاطرنشان کرد: کار شهرآراها این است که به روایت‌های مشترک دامن بزنند تا بتوانیم جامعه خوشبخت را ترسیم کنیم.درباره ادبیات شفاهی تحقیق کرده‌ام و با پیوستنم به دولت این کار ناتمام ماند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار