خادم گفت:به‌هرحال مردم به ما رأی داده‌اند و مردم و بخش خصوصی انتظار به حقی دارند اما انتظار ما از نمایندگان بخش خصوصی این است که همچون نمایندگان مجلس، از دولت نیز مطالبه گری کنند.
کد خبر: ۷۵۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 14 June 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی و آب مجلس شورای اسلامی در استانداری فارس برگزار شد، از برخورد دوگانه بخش خصوصی با مجلس و دولت انتقاد و اظهار کرد: نمایندگان بخش خصوصی هرگاه که به نمایندگان مجلس می‌رسند داد و فریاد اعتراضشان به هوا می‌رود اما هنگامی‌که به نمایندگان دولت می‌رسند، مانند یک جنتلمن ساکت در گوشه‌ای نشسته و صدایی از آن‌ها شنیده نمی‌شود!

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: به‌هرحال مردم به ما رأی داده‌اند و مردم و بخش خصوصی انتظار به حقی دارند اما انتظار ما از نمایندگان بخش خصوصی این است که همچون نمایندگان مجلس، از دولت نیز مطالبه گری کنند.

وی با بیان اینکه 20 مشکل ساختاری در بحث تولید داریم که تا حل نشود، تولید رونقی نخواهد داش، گفت: در گذشته نفت خود را می‌فروختیم و با پولش همه مشکلات را «ماست‌مالی» می‌کردیم اما امروز که نمی‌فروشیم و پولی نیست، به فکر رونق تولید افتاده‌ایم که با مشکلات موجود این رونق امکان‌پذیر نیست.

این نماینده شیراز توان مجلس را برای حل تمام مشکلات تولید کافی ندانست و افزود: مجلس در چنین شرایطی تنها کاری که می‌تواند انجام دهد این است که نگذارد شیرازه امور ازهم‌پاشیده شود.

وی همچنین با انتقاد از ناکارآمدی دستگاه‌های دولتی در رفع مشکل تولید گفت: بخش دولتی لَخت و سنگین است و قادر به انجام کار نیست بنابراین باید همه دستگاه‌ها این مسئله را بپذیرند، به فکر چاره باشند و در امور بازبینی جدی کنند.

سید علاءالدین خادم، نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: به دلیل محدودیت در اختیارات پاسخ مسئولین استانی نسبت به تقاضای بخش خصوصی قانع کننده نیست، بنابراین باید اختیارات استانی افزایش یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار