رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران :
رئیس ایمنی وآتش نشانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام از لحاظ ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث یکی از شرکت‌های برتر شرکت ملی گاز ایران است،گفت:شاخص‌های جلوگیری از بروز حوادث این شرکت نشان می‌دهد که این مجموعه عملکرد بسیار مثبتی در بین شرکتهای تابعه شرکت ملی گاز ایران داشته است.
کد خبر: ۷۵۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 15 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مهندس "علیرضا شکوهیان"در بازدید از شرکت پالایش گاز ایلام،افزود: شرکت ملی گاز ایران برای جلوگیری از بروز حوادث در بین شرکتهای تابعه، پروانه انجام کار صادر می کند که در این راستا مبنا و انتخاب اولیه شرکت پالایش گاز ایلام و پارس جنوبی بوده است.

وی اظهار داشت:مدیریت جوان و خوش فکر و کارکنان سخت کوش،تلاشگر و کاربلد این پالایشگاه اقدامات قابل توجهی در زمینه های مختلف ایمنی و آتش نشانی انجام دادند که اگر در جاهای برخوردار کشور بود، به یقین نتیجه کار نمود بیشتری پیدا می‌کرد.

رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنانش از انطباق سامانه‌های پروانه انجام کار با فرآیند برون سپاری در کشور خبر داد و تصریح کرد: به منظور تخصصی تر شدن و همچنین جلوگیری از حوادث ناگوار بخصوص در زمان برون سپاری فعالیتها، سامانه پروانه کار جدیدطراحی شده است.

شکوهیان خاطرنشان کرد: در گذشته تمام فعالیت‌ها توسط کارکنان شرکتی انجام می‌شد اما در سیستم جدید این قابلیت وجود دارد که شرکت‌های پیمانکاری و غیره و یا اگر کل مجموعه برون سپاری شود،مقررات قانون تغییر نکند.

رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه فعالیت‌های پر ریسک تر کنترل بیشتری خواهد داشت، گفت:تلاش می‌شود فعالیت‌های اجرایی توسط واحدهای اجرایی و کارهای نظارتی توسط واحدهای نظارتی انجام شود تا فضای اعتماد در بین نهادهای عملیاتی بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرایی شدن این طرح 10 جلسه با حضور کلیه نمایندگان گاز های استانی،مناطق، پالایشگاهها، مهندسی توسعه و ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شده است،ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی و با الگو گیری از نمونه های بین المللی و همچنین رفع ایرادات و اشکالات ۱۵ سال گذشته،قویترین سامانه پروانه کار در سطح کشور و حتی در تراز بین‌المللی برای جلوگیری از بروز حوادث در شرکت ملی گاز ایران طراحی شده است.

وی ادامه داد: این سامانه قویترین سیستم در صنایع پر ریسک و خطرناکی مثل گاز است که می‌تواند چابکی و اثربخشی داشته باشد و بهترین سامانه برای جلوگیری از بروز حوادث در کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد که با پیاده سازی این مقررات، روز به روز شاهد رشد و ترقی فرهنگ ایمنی باشیم و حوادث نیز کاهش یابد.

رئیس ایمنی وآتش نشانی شرکت ملی گاز ایران گفت: علاوه بر ایجاد سامانه پروانه کار ایمنی،برنامه های شاخص دیگری از جمله ۷۶دستورالعمل بسیار مهم و جامع در ستاد شرکت ملی گاز ایران در حال تدوین است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار