مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت علوم؛
مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت علوم گفت : ارتباطات و پی‎گیری‎هایی خاص دکتر علی‎اکبری و تیم کاری‎اش در توسعه دانشگاه ایلام نقش کلیدی داشته است.
کد خبر: ۷۵۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 15 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر شمس بخش در نشست با هیأت رئیسه دانشگاه ایلام، تأکید کرد: ارتباطات و پی‎گیری‎هایی خاص دکتر علی‎اکبری و تیم همراهش در توسعه دانشگاه ایلام نقش کلیدی داشته است که امید دارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

  مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت علوم در نشست با هیات رئیسه دانشگاه ایلامبا اشاره به روند توسعه دانشگاه ایلام، بیان داشت: به واسطه تعلق‎خاطری که به دانشگاه ایلام دارم، تصویری احتمالی از پیشرفت و توسعه دانشگاه ایلام در ذهنم وجود داشت که خوشبختانه در جریان بازدید این دو روز متوجه شدم این توسعه بخوبی اتفاق افتاده که در اینجا به سهم خودم از تمام کسانی که در طول سال‎های گذشته در این زمینه متحمل زحمت شده‎اند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

دکتر شمس‎بخش، با اشاره به بازدید خود از پروژه ساختمان توسعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی، ضمن تشکر از سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان ایلام برای تأمین اعتبارت این پروژه از محل ردیف‎های استانی، از روند پیشرفت آن ابراز خرسندی نمود و خواستار اتمام و پی‌گیری بیشتر برای تکمیل آن گردید.

مشاور وزیر علوم، افزود: اگر آنچه که درباره راه‎اندازی برج فناوری در این مکان مد نظر است تحقق یابد و واحدهای فناور و مرکز جوار در این مرکز مستقر شود، همه دانشجویان، جوانان و مردم استان ایلام می‎توانند از امکانات و ظرفیت‎های آن استفاده نمایند.

دکتر شمس‎بخش با تقدیر از زحمات دکتر علی‎اکبری و هیات رئیسه دانشگاه ایلام، تأکید کرد: انصافاً آقای دکتر علی‎اکبری و تیم همکارش بواسطه ارتباطات و پی‎گیری‎هایی که دارند برای توسعه و ارتقاء جایگاه دانشگاه ایلام زحمت زیادی متقبل شده‎اند که امید دارم همین روند ادامه پیدا کند.

مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت علوم با اشاره به اهمیت دانشگاه‎های غرب کشور در ارتباط و همکاری با کشور عراق، اظهار کرد: برای توسعه همکاری‎های علمی و بین المللی با کشور عراق، پاسخ به نیازها و ارتقاء توان علمی و اجرایی تحصیل کرده‎های این کشور باید بصورت ویژه دانشگاه‎های غرب کشور و از جمله دانشگاه ایلام تقویت شوند تا ضمن پاسخ‎گویی به نیازهای کشور عراق؛ با تربیت نسل جوان تحصیکرده در این کشور به واسطه تاثیرگذاری که دارند، خطر جنگ و خسارت مربوط به آن را برای همیشه از مرزهای غربی کشور دور شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار