کد خبر: ۷۵۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۵ 16 June 2019
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بهمراه تنی چند از مدیران از محل وقوع حادثه غرق شدن جوان پاتاوه ای بازدید بعمل آورد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بدنبال غرق شدن یکی از جوانان منطقه پاتاوه در رودخانه بشار و پیدا نشدن پیکر وی ، علیرغم تلاش همه نیروهای امدادی، عصر روز جمعه نماینده مردم بویراحمد به همراه فرماندار و مدیران شهرستان دنا ،و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از محل وقوع حادثه بازدید بعمل آوردند .
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این بازدید اظهار کرد : با توجه به حادثه تاسف بار اخیر که در محدوده بخش پاتاوه اتفاق افتاد و یکی از حوانان عزیز روستای بادنگان در حین شنا در رودخانه بشار ناپدید شد ، پی گیری های هلال احمر، آتش نشانی، سپاه ،نیروی انتظامی و نیروی دریای سپاه ماهشهر برای جستجوی جوان غرق شده انجام گرفته که بدلیل موقعیت منطقه ای که حادثه در آن اتفاق افتاده بود هنوز موفقیتی برای یافتن جسد جوان حاصل نشد .
غلام محمد زارعی ادامه داد : امروز به اتفاق فرماندار مدیران در روستای شترخواب از نزدیک صحبت های این خانواده داغدار شنیده شد و توضیحات مسئولین نیز داده شد.
زارعی در ادامه افزود: انشالله بتوانیم با کمک گرفتن از امکانات تخصصی و تجهیزاتی که از استان های خوزستان ، چهارمحال بختیاری و فارس گرفته شده است و با کمک گرفتن از نیروی های تخصصی و امکانات بیشتر  عملیات را تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کنیم .
وی در ادامه افزود: مقرر شد از شرکت ملی گاز که دارای کمپ هایی در نزدیکی محل حادثه هستند کمک بگیریم هر چند که همکاری کردند اما بهتر است از امکانات انان بیشتر استفاده کنیم و تمام تلاش های خود را برای پایان دادن به نگرانی خانواده داغدار بکار خواهیم بست .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
خخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار