در مراسمی مرکز پزشکی قانونی در چرداول راه اندازی و دکتر روح الله خدری پور به عنوان رییس پزشک اداره پزشکی قانونی این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۷۵۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 16 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: پزشکی قانونی بازوی توانمند دستگاه قضائی است و اظهارنظرهایی که کارشناسان پزشکی قانونی در موارد ارجاعی ارائه می‌دهند می‌تواند مشکل گشای بسیاری از پرونده‌های دستگاه قضائی باشد.

مهدی علیزاده مهاجر هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات قضائی عنوان کرد و افزود: این مکان به صورت استیجاری در شهر سرابله و در شورای حل اختلاف مستقر است.

وی تاکید کرد: با راه اندازی این مرکز مشکلات مردم شهرستان چرداول از نظر دریافت خدمات پزشکی قانونی مرتفع خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام از راه اندازی مرکز پزشکی قانونی شهرستان دره شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هدف ما راه اندازی این مرکز در همه شهرستان های تابعه استان است.

علیزاده مهاجر افزود: با توجه به اینکه تعداد مراجعین جهت معاینه (تصادف، نزاع، استخدام و …) به واحدهای معاینات استان در سال گذشته به تعداد ۱۷ هزار و ۲۵ نفر بوده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشت این امر باعث نارضایتی ارباب رجوع از نظر زمان رسیدگی به پرونده ها شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در نیمه اول سالجاری شهرستان های تابعه استان مراکز پزشکی قانونی راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل پزشکی‌قانونی ایلام یادآور شد: شهرستان‌های ملکشاهی، مهران، و آبدانان فاقد مراکز پزشکی‌قانونی هستند که امیدواریم به‌زودی این مشکل نیز برطرف شود.

شهرستان چرداول با مرکزیت سرابله در ۳۵ کیلومتری ایلام واقع است./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار