فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در ديدار با خانواده شهيد" عادل فیلی شمشیری" ، شهداء را پايه گذار امنيت و آرامش در جامعه عنوان كرد.
کد خبر: ۷۵۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ 17 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا خورانی در اين ديدار گفت: شهداء خالص ترين بندگان خدا هستند كه با اهداء خون خود ، استقلال و آزادي را براي جامعه اسلامي به ارمغان آوردند.

وی با بيان اينكه خانواده شهداء به منظور حفظ و نگهداري از ارزشهاي والاي اسلامي خون عزيزان خود را تقديم كردند، افزود: خانواده معظم شهداء مروج ايثار و از خود گذشتگي هستند و اين صبر و استقامت آنان ستودني است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان همچنين ضمن تاکيد بر زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهداء به عنوان يک وظيفه همگاني، شهداء را مظهر ايثار و آزادگي و خانواده هاي شهيدان را نماد صبر و شکيبايي دانست .

در این دیدار نیز ، برادر شهيد، ضمن توصيف ويژگي هاي اخلاقي بارز شهيد ، او را فردي معتقد به آرمان هاي انقلاب اسلامي معرفي کرد و بيان داشت: آرزوي ديرينه برادرم، شهادت در راه دفاع از ولايت فقيه و ارزشهاي والاي نظام اسلامي بود که در روز دوازدهم بهمن ماه سال62در درگيري با مزدوران رژیم بعث عراق دعوت حق را لبيک گفت و به دیدار معبود خود شتافت.

گفتني است در پايان ،از خانواده این شهید سرافراز با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار