فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف 9 محموله کالای قاچاق به ارزش 6میلیارد و 200 میلیون ریال در سه ماه نخست سال 98 در ورودی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ 18 June 2019

 به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی جندالله موفق شدند در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سه ماهه اول سال 98 تعداد 9 محموله قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی جندالله در چندین عملیات موفق وکنترل محور مواصلاتی توانستند 170هزار متر لوله آبیاری ،تعداد 4 کارتن لوازم آرایشی بهداشتی،تعداد 2هزار قلم دارو خارجی ، تعداد 5 هزار و 868 قطعه مرغ زنده و تعداد100 راس احشام قاچاق و فاقد مجوز را از سودجویان کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این راستا 11 نفر دستگیر شدند ،تصریح کرد: ارزش ریالی این کالاها توسط کارشناسان 6 میلیارد و 2۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران خاطرنشان کرد: در این زمینه 5 کامیون و 4 دستگاه سواری متعلق به متهمان به پارکینگ انتقال و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ شهبازبیگی در پایان گفت: مبارزه قاطع با قاچاقچيان ، به صورت ويژه در دستور كار نيروي انتظامي قرار دارد و از شهروندان تقاضا مي شود علاوه بر نخريدن كالاهاي قاچاق، هرگونه موارد مشكوك را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند .

کشف بیش از 1000 نوشیدنی غیرمجاز در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف بیش از 1000 بطری نوشیدنی انرژی زا غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ منوچهر  مکی اظهار داشت: در پی برخورد با پدیده شوم قاچاق و تلاش های این پلیس، اخباری مبنی بر ورود نوشیدنی غیرمجاز در ورودی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ، از یکدستگاه خودرو سواری در ایست و بازرسی سپتون تعداد  1000 بطری نوشیدنی انرژی زا غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ مکی با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر شده است ،تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله غیرمجاز توسط کارشناسان بیش از 50 میلیون ریال تعیین شده است.

سرهنگ مکی در پایان با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شده است از مردم خواست در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ ،پلیس را جهت برخورد با سودجویان این عرصه در جریان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار